Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

18.05.2023 / 12:12
StoryEditor

Wyborowa Pernod Ricard otwiera nowe centrum dystrybucyjne. Co firma zyska dzięki tej inwestycji?

W hali nowego centrum dystrybucyjnego firmy Wyborowa Pernod Ricard jest ok. 11 tys. miejsc paletowych (fot. materiały prasowe)
Wyborowa Pernod Ricard uruchomia w Nowym Kisielinie pod Zieloną Górą najnowocześniejszy ze swoich magazynów w Polsce. Wybór lokalizacji jest nieprzypadkowy. W Zielonej Górze znajduje się zakład produkcyjny firmy, w którym powstają wódki takich marek jak Wyborowa, Luksusowa czy Ostoya.

Jak stwierdził Artur Otta, dyrektor operacyjny w Wyborowa Pernod Ricard, nowe centrum dystrybucyjne ma pozwolić firmie znacząco rozszerzyć skalę biznesu na polskim ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2024 / 19:16
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Eurocash, Żabka, Biedronka, Auchan, Bricomarche, 7- Eleven, Avon, Fyrtel oraz odłożenie w czasie giełdowych debiutów dwóch sieci handlowych
Najważniejsze wydarzenia w branży handlowej w ostatnim tygodniu września (fot. Shutterstock, materiały prasowe, Wiadomości Handlowe)

W ostatnim tygodniu w branży głośno było m.in. o słabych wynikach Grupy Eurocash, nieoczekiwanym ataku prawicowych polityków na Żabkę i dłuższych niż kiedykolwiek wcześniej paragonach w Biedronce. Ogłoszonych też zostało kilka istotnych zmian personalnych, w tym na stanowisku prezesa Auchan. Bez echa nie przeszły również opór 7-Eleven przez przejęciem przez właściciela Circle K oraz ogłoszenie upadłości przez Avon.

1. Debiut giełdowy Żabki i Studenaca odłożony? „Ryzyko przesunięcia rośnie”

Zdaniem ekspertów obecna sytuacja rynkowa – wysokie presje na marże i spadek rentowności ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.09.2024 / 16:48
StoryEditor
Szykuje się fuzja w księgarskim e-commerce. Glosel chce przejąć Gandalfa
Biuro firmy Glosel (Glosel)

Białostocka spółka Glosel, właściciel internetowych sklepów TaniaKsiazka.pl i Bee.pl oraz księgarni stacjonarnych zamierza przejąć konkurenta, księgarnię internetową Gandalf.

Glosel złożył w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek koncentracyjny, w którym zgłosił zamiar przejęcia kontroli nad łódzką spółką Gandalf, prowadzącą sklep interne...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2024 09:01