10.04.2018 / 12:14
StoryEditor

Sieć Netto mocno promuje ofertę produktów świeżych. Rusza kampania TatoWie [WIDEO]

(Netto Polska)
"TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” to najnowsza kampania sieci handlowej Netto, która w innowacyjny sposób promuje zdrowe nawyki żywieniowe wśród wszystkich członków rodziny. Do komunikacji zostali zaangażowani ojcowie, którzy w pełen humoru sposób zdradzają swoje sprytne sposoby na wykorzystanie świeżych owoców i warzyw w codziennym przygotowywaniu posiłków.

Najnowsza kampania sieci Netto to odpowiedź na zmieniające się potrzeby konsumentów oraz trendy obecnie panujące na rynku. Akcja skupia się na komunikacji oferty świeżych produk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 16:36
StoryEditor
Handel europejski ma za sobą wymagający rok. Jak sieci spożywcze radziły sobie na polskim rynku? [RAPORT McKINSEY]

Europejski handel spożywczy ma za sobą trudny rok. Według danych z raportu "State of Grocery Retail 2025: Europe", opracowanego przez McKinsey & Company, w 2024 r. sprzedaż artykułów spożywczych wzrosła po raz pierwszy od 2020 r. w ujęciu realnym – skorygowanym o inflację. Był to jednak wzrost symboliczny. Na tle średniej europejskiej w Polsce sieci handlowe wypadają całkiem nieźle.

Jak wynika z raportu „State of Grocery Retail 2025: Europe” firmy McKinsey & Company, wzrost sprzedaży sieci spożywczych wyniósł w 2024 r. 2,4 proc., czyli nieco powyżej sto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2025 / 11:10
StoryEditor
Znana marka obuwnicza upada po raz drugi. Czy znajdzie się nowy inwestor?
Sklep Görtz w Dussledorfie (fot. Goertz-corporate.de)

Niemiecka marka obuwnicza Görtz po raz drugi w ciągu niemal dwóch lat ogłosiła upadłość. Zamknięty zostanie flagowy sklep sieci w Hamburgu.

Görtz powstał w 1875 roku i przez lata zbudował swoją pozycję, ale teraz ma poważne kłopoty. Nie zaczęły się one niedawno, ale ciągnął się za firmą od kilku lat. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 09:37