05.07.2016 / 10:07
StoryEditor

1,4 mln nielegalnych papierosów

Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
(fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
(fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
(fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Policjanci z wydziału do walki z przestępczością gospodarczą Komendy Stołecznej Policji zlikwidowali nielegalną wytwórnię tytoniu. Zabezpieczono w niej m.in. 1 380 000 sztuk papierosów.

Stołeczni policjanci w wydziału do walki z przestępczością gospodarczą ustalili, że na terenie Wesołej może działać wytwórnia tytoniu. Mundurowi, którzy weszli do pomieszczeń dw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2024 / 12:44
StoryEditor
Kolejne wyroby nikotynowe zostaną objęte akcyzą. Rząd ujawnia szczegóły
Kolejne produkty zostaną objęte akcyzą (fot. Canndid UK/Unsplash)
Projekt nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym trafił do wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów. W planach jest objęcie akcyzą nowych kategorii wyrobów, tj. saszetek nikotynowych oraz innych wyrobów nikotynowych. Ale to nie wszystko.

Oprócz wspomnianych dwóch nowych kategorii wyrobów akcyzowych, planowane jest również rozszerzenie zakresu definicji wyrobów nowatorskich już funkcjonujących na gruncie pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 11:58
StoryEditor
Dorota Wrotek-Gut, Biedronka: Skupiamy się na walce o klientów i zapewnieniu ich, że Biedronka faktycznie ma najniższe ceny
Dorota Wrotek-Gut, dyrektorka ds. marketingu, Biedronka
Jak podkreśla szefowa marketingu sieci Biedronka, sieć nadal zamierza kłaść największy nacisk na niską cenę. Zwraca też uwagę, że to Lidl sprowokował wykorzystywanie szyldu konkurencji na plakatach.

Wrotek-Gut udzieliła wywiadu portalowi www.wirtualnemedia.pl. Pytana była m.in. o wojnę komunikacyjną między Biedronką a Lidlem i słynne banery zajęte przez komornika. Przypom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 01:20