05.07.2016 / 10:07
StoryEditor

1,4 mln nielegalnych papierosów

Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
(fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
(fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
(fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Policjanci z wydziału do walki z przestępczością gospodarczą Komendy Stołecznej Policji zlikwidowali nielegalną wytwórnię tytoniu. Zabezpieczono w niej m.in. 1 380 000 sztuk papierosów.

Stołeczni policjanci w wydziału do walki z przestępczością gospodarczą ustalili, że na terenie Wesołej może działać wytwórnia tytoniu. Mundurowi, którzy weszli do pomieszczeń dw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 16:01
StoryEditor
Kawa drożeje na potęgę, ale chyba nic nie zaszkodzi jej popularności. Jest nieodłącznym elementem dnia niemal dla każdego [BADANIE]
Beautiful smiling young woman washing her long hair with shampoo.

Przeciętny Polak spędza na piciu kawy ponad 140 godzin w roku, a aż 82 proc. badanych sięga po nią codziennie, a co ciekawe - nie tylko dla pobudzenia, ale przede wszystkim dla przyjemności. Coca-Cola HBC – dystrybutor włoskiej marki kawy w Polsce – zapytała Polaków o ich zwyczaje związane z konsumpcją tego napoju.

Aż 82 proc. respondentów deklaruje, że pije kawę codziennie, a łączny czas, jaki z nią spędza to średnio ponad 140 godzin w roku – wynika z badania zainicjowanego przez ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.07.2025 / 09:57
StoryEditor
Zarobisz czy zatoniesz? Sklepy zapłacą za system kaucyjny i nie mają pewności, że dostaną zwrot
Zarobisz czy zatoniesz? Sklepy zapłacą za system kaucyjny i nie mają pewności, że dostaną zwrot

System kaucyjny ma teoretycznie być dla sklepów bezkosztowy, bo poniesione koszty ma rekompensować opłata od operatorów. Już wiadomo, że tak nie będzie, a sieci muszą kalkulować, jak nie dokładać zbyt wiele do biznesu.

Jedną z naczelnych zasad polskiego systemu kaucyjnego jest to, że ma on działać w formule non-profit. Oznacza to, że nikt nie będzie czerpał z niego zysków. Producenci przekażą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 00:40