29.11.2019 / 10:28
StoryEditor

Nielegalne papierosy były przerzucane do Polski... pod warstwą rudy żelaza

(fot. materiały prasowe, KAS)
Funkcjonariusze Służby Celno-Skarbowej i Straży Granicznej z Hrubieszowa  udaremnili przemyt ponad 3,5 tys. paczek nielegalnych papierosów - poinformował Lubelski Urząd Celno-Skarbowy w Białej Podlaskiej.

Kontrabandę mundurowi znaleźli podczas kontroli pociągu towarowego jadącego z Ukrainy do Polski na kolejowym przejściu granicznym w Hrubieszowie.
 
Papierosy ukryte były pod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 59% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 13:13
StoryEditor
Największy konkurent Żabki na świecie ogłasza ambitne plany i nową strategię
Sklep sieci 7-Eleven (fot. Shutterstock)

Seven & I Holdings, właściciel sieci 7-Eleven, po nieudanym przejęciu przez Kanadyjczyków z Alimentation Couche-Tard zamierzają mocno zainwestować w rozwój biznesu i znacząco zwiększyć liczbę sklepów oraz poprawić rentowność biznesu. Zmienić ma się oferta produktowa, a także udział marek własnych w ofercie.

Właściciele sieci Circle K oferowali aż 47 mld dolarów, ale jak podkreślili, “konstruktywne zaangażowanie Tokio w transakcję było niewystarczające”. Deal upadł, a jednocześnie z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.08.2025 / 09:52
StoryEditor
Reklama żelu pod prysznic znanego koncernu zakazana. Powód? Oskarżenia o rasizm
Reklama żelu pod prysznic marki należącej do koncernu Colgate-Palmolive została uznana za nieetyczną i nie może być dłużej emitowana (fot. Shutterstock)

Emisja telewizyjnej reklamy żelu pod prysznic marki Sanex, należącej do koncernu Colgate-Palmolive, została zakazana. W ocenie organów nadzorujących etyczność działań marketingowych spot miał przyczyniać się do wzmacniania negatywnych stereotypów rasowych.

Advertising Standards Authority (ASA) - brytyjskiej organ nadzoru, dbający o etyczne standardy w branży reklamowej - zakazał emisji telewizyjnego spotu promującego żel pod prysz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. sierpień 2025 18:54