11.05.2021 / 19:18
StoryEditor

Cargill przejmuje firmę z branży dekoracji ciast

cukiernia (pixabay)
Firma Cargill przejęła Leman Decoration Group, wiodącego dostawcę dekoracji do ciast. Przedsiębiorstwo jest drugą co do wielkości firmą na świecie obsługującą rynek czekolady dzięki markom Gourmet, Smet, Vanova, a teraz Leman Decorations.

— Dodając Leman Decoration Group do rodziny Cargill możemy wspierać naszych klientów na każdym etapie ich podróży – od pomysłu do gotowego produktu — powiedziała Inge Demeyere, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2025 / 18:46
StoryEditor
Wojna cenowa wykrwawia sieci. Lidl i inni gracze próbują wyrwać się ze spirali promocji
Sieci handlowe działające w Polsce próbują małymi krokami wycofywać się z wojny cenowej - uważa Robert Pernak, dyrektor w firmie Simon-Kucher (grafika: Patryk Makowski, Gemini)

Do wojny cenowej bardzo łatwo przystąpić, ale bardzo trudno się z niej wycofać. Robert Pernak, ekspert ds. zarządzania cenami i dyrektor w firmie Simon-Kucher zauważa sygnały zwiastujące, że sieci handlowe, małymi krokami próbują uwolnić się ze spirali promocji, którą same nakręciły. Pytanie tylko, czy klienci są gotowi na zmianę reguł gry.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Dlaczego wojna cenowa, choć łatwa do rozpoczęcia, jest tak trudna do zakończenia?
  • Jakie są konsekwencje długotrwałej i agresywnej wojny n...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 08:50
StoryEditor
"Wybuchające" kraftowe piwo z Lidla wycofywane ze sprzedaży. Ostrzeżenie dla klientów
Lidl wycofuje partię piwa (fot. Sorbis/Shutterstock)

Lidl wspólnie z producentem AleBrowar wycofuje partię piwa o smaku mango. Przyczyną takiego ruchu jest... możliwość wystąpienia wtórnej fermentacji powodującej wzrost ciśnienia w butelce, która może ulec uszkodzeniu - wybuchowi.

Lidl musi wycofać kraftowe piwo smakowe firmy AleBrowar. Konkretnie chodzi o Piwo Mango Man sort. Lassi Mango Sour Ale, z partii oznaczonej numerem 35/V/19/25. Datą min...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 03:28