19.10.2023 / 19:41
StoryEditor

Katarzyna Zgieb, Jeronimo Martins: Biedronka stara się demokratyzować dostęp do produktów roślinnych

Katarzyna Zgieb, starszy menedżer ds. żywienia i rozwoju jakości w Jeronimo Martins Polska (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
W ciągu trzech lat istnienia marki własnej GoVege, na półki Biedronki wprowadziliśmy wspólnie z naszymi partnerami handlowymi aż 80 nowych produktów roślinnych. Mamy świadomość, że jako największa sieć sklepów w Polsce, mamy do odegrania ważną rolę w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych Polaków. Dlatego przekonujemy konsumentów do bardziej roślinnego sposobu żywienia – mówi Katarzyna Zgieb, starszy menedżer ds. żywienia i rozwoju jakości w Jeronimo Martins Polska.

Jak tłumaczyła Katarzyna Zgieb podczas konferencji Plant Powered Perspectives 2023, Biedronka rozwija asortyment pod marką GoVege bazując na analizach rynku i badaniach pre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2025 / 18:02
StoryEditor
Cyfrowa odporność handlu. Jak polskie firmy wykorzystują AI i chmurę w czasach niepewności?
Jak polskie firmy wykorzystują AI i chmurę w czasach niepewności? (fot. Shutterstock)

Polskie firmy handlowe w 2025 roku weszły w niespotykaną wcześniej dojrzałością cyfrową i rosnącą gotowością na destabilizację otoczenia biznesowego. Wzrost nakładów na technologie, większa świadomość ryzyka i inwestycje w rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji wyznaczają nowe kierunki rozwoju sektora.

Z raportu "RetailTech 2025" wynika, że polski handel znajduje się w fazie zaawansowanej transformacji cyfrowej. Ponad trzy czwarte przedsiębiorstw planuje utrzymać lub zwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2025 / 08:13
StoryEditor
Pierwszy chlebomat ruszył Rzemieślniczy chleb o każdej porze dnia i nocy od Piekarni Croma
Piekarnia Croma ze Śląska ma już 14 chlebomatów (fot. materiały prasowe)

Rzemieślnicza piekarnia Croma z Cieszyna postanowiła zainwestować w chlebomaty. Obecnie ma ich już 14. Najnowszy stanął w Katowicach przy wejściu do sklepu sieci E.Leclerc.

Piekarnia Croma, której historia zaczęła się w Cieszynie ponad 10 lat temu, rozwija sprzedaż swojego pieczywa m.in. za pomocą chlebomatów, czyli automatów, które umożliwiają zak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. grudzień 2025 11:57