25.05.2023 / 14:32
StoryEditor

Maciej Herman, CEO Lotte Wedel na Retail Trends 2023: Nie żałuję decyzji o wycofaniu się z działalności w Rosji i na Białorusi

Maciej Herman, CEO Lotte Wedel na kongresie Retail Trends 2023 (fot. Widomości Handlowe)
– W kilka dni po wybuchu wojny podjęliśmy decyzję o wycofaniu się z działalności w Rosji i na Białorusi. Krótkoterminowo przyniosło nam to pewne problemy, ale długookresowo zyskaliśmy – stwierdził Maciej Herman, CEO Lotte Wedel podczas kongresu Retail Trends 2023. 

Uzasadniając decyzję o wycofaniu się z prowadzeniu biznesu w Rosji i na Białorusi, Maciej Herman wskazał, że przemawiały za nią kwestie natury moralnej. 

Jak przyznał...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.11.2025 / 12:46
StoryEditor
Rekordowy rok cukierni Sowa. Sieć otwiera i modernizuje kolejne lokale oraz wchodzi do nowych miast
Cukiernia Sowa w Galerii Jurajska zajmuje 157 mkw. powierzchni. Przez pierwszy miesiąc jej działania zamówienia do stolików ma dostarczać robot Sówka (fot. Magda Stępak)

Cukiernia Sowa, uznawana za jedną z najsilniejszych marek w polskim cukiernictwie, zaliczy mijający rok do wyjątkowo udanych. Sieć otworzyła w nim 17 nowych i zmodernizowanych punktów oraz poszerzyła zasięg o kolejne miasta.

Rok 2025 był dla Cukierni Sowa rekordowy pod względem otwarć. Sieć powiększyła się o osiem nowych punktów (cztery własne i cztery franczyzowe). Bydgoska firma kontynuowała też ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 16:17
StoryEditor
Menedżer bardzo kulturalny. Bartłomiej Morzycki przedstawia swoje rekomendacje
Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (fot. mat. prasowe)

W ramach tego cyklu menedżerowie ze świata handlu i FMCG polecają naszym Czytelnikom przede wszystkim książki, ale też inne dobra kultury, które zrobiły na nich wrażenie, skłoniły do refleksji, sprawiły, że lepiej radzą sobie z wyzwaniami. Tym razem swoje rekomendacje przedstawił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie.

Z przyjemnością podzielę się z Państwem kilkoma rekomendacjami pozycji, które w szczególny sposób zapadły mi w pamięć w ostatnim czasie.

Spośród książek postanowiłem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. grudzień 2025 14:22