14.10.2020 / 13:22
StoryEditor

Marek Moczulski, prezes Unitop: Godziny dla seniorów w sklepach uderzą w najmniejszych detalistów

Marek Moczulski, prezes Unitop (Unitop)
Zdaniem Marka Moczulskiego, prezes Unitop wprowadzenie specjalnych godzin, podczas których tylko osoby powyżej 60. roku życia mogą robić zakupy to kolejna niezbyt przemyślana próba znalezienia sposobu na poradzenie sobie z pandemią powodująca kłopoty dla przedsiębiorców.

- Ograniczenia w handlu uderzą przede wszystkich w osiedlowe, małe sklepy oraz niewielkie sieci, w których kupujemy produkty typu convenience. Powrót do godzin dla seniorów może...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 12:21
StoryEditor
Najnowsze dane z rynku nie pozostawiają żadnych złudzeń. Ceny w sklepach wciąż są wyższe niż ogólny poziom inflacji
W lipcu ceny produktów w sklepach rosły szybciej niż ogólny wskaźnik inflacji (fot. Shutterstock)

Dane UCE Research pokazują, że w lipcu codzienne zakupy zdrożały średnio o 5,7 proc. w stosunku rocznym. To identyczny wynik jak w maju i minimalnie niższy niż w czerwcu. Które produkty drożały najmocniej?

Według cyklicznie wydawanego raportu pt. „Indeks cen w sklepach detalicznych”, autorstwa UCE Research i Uniwersytetów WSB Merito, w lipcu codzienne zakupy zdrożały średnio o 5,7...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.08.2025 / 10:02
StoryEditor
Polski rynek bakalii rośnie w siłę. Hebar na drodze do 100 mln zł przychodów
Polski rynek bakalii rośnie. Hebar planuje 100 mln zł przychodów (fot. Shutterstock)

Bakalie i orzechy przestają być tylko sezonową przekąską, stając się codziennym wyborem Polaków dbających o zdrowie i wartościowe składniki. Rodzinna firma Hebar, działająca na rynku od ponad 30 lat, dynamicznie rozwija swoją sprzedaż i zapowiada ambitne plany na najbliższe lata. Jak firma planuje wykorzystać rosnący popyt i zmieniające się potrzeby konsumentów?

Wartość rynku orzechów i bakalii w Polsce szacowana jest obecnie na 3,2 mld zł, a według prognoz rośnie w tempie blisko 10 proc. rocznie aż do 2029 roku. Za tym wzrostem stoją z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. sierpień 2025 13:32