19.12.2017 / 13:30
StoryEditor

Rynek żywności funkcjonalnej będzie się nadal rozwijał

Dawniej produkty zaliczane do żywności funkcjonalnej zajmowały część sklepowego regału. Dziś składają się na osobne działy (Fot. materiały prasowe)
Tylko w pierwszym półroczu 2017 roku na rynku żywności funkcjonalnej odnotowano aż 436 transakcji – przejęć i inwestycji w spółki z tej branży – czytamy w komunikacie Adiuvo Investments.

Do największych transakcji wśród graczy operujących na światowym rynku żywności funkcjonalnej (czyli takiej, która jest modyfikowana lub wzbogacana dzięki czemu może mieć korzys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 12:57
StoryEditor
Polacy wydają coraz więcej na zwierzęta. Jak bardzo urośnie rynek pet care?
Polacy coraz więcej wydają na zwierzęta. Do 2029 roku rynek będzie wart ponad 10 mld zł (fot. Shutterstock)

W Polsce rośnie liczba zwierząt domowych, a wraz z nią popyt na karmy i akcesoria. Z najnowszych analiz OC&C Strategy Consultants wynika, że w ciągu czterech lat wartość tego rynku zwiększy się o blisko jedną trzecią. Jakie czynniki stoją za tak dynamicznym rozwojem i co wyróżnia polskich właścicieli zwierząt na tle Europy?

Z danych OC&C Strategy Consultants wynika, że rynek karmy i akcesoriów dla zwierząt domowych w Polsce od pięciu lat rośnie w tempie około 14 proc. rocznie. W 2025 roku jego wart...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 16:31
StoryEditor
Francesco Mutti, prezes Mutti: Mój ojciec powtarzał, że o firmie zawsze trzeba myśleć w perspektywie 100 lat
Francesco Mutti jest prezesem spółki Mutti od 1994 r. (fot. materiały prasowe)

Włoski potentat pomidorowy, firma Mutti, udowadnia, że jakość i tradycja mogą iść w parze z globalnym rozwojem. W rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Francesco Mutti, prezes spółki Mutti, dzieli się swoją perspektywą na kluczowe wyzwania stojące przed branżą FMCG. Tłumaczy, jak elastyczność i długoterminowa wizja, poparta inwestycjami w AI, mobilne fabryki oraz ścisłą współpracę z rolnikami, przekładają się na budowanie marki o trwałej wartości oraz przewagi konkurencyjnej na rynku.

Z tego wywiadu dowiesz się m.in:

  • Jakie są największe wyzwanie dla firmy Mutti i producentów z branży FMCG?
  • Jakie konkretne działania podejmuje Mutti, aby ograniczyć n...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 23:44