21.04.2017 / 10:36
StoryEditor

Producenci lodów w pełni przygotowani do startu sezonu

W przypadku lodów o wysokości sprzedaży decydują nowości i bestsellery. Detalista, który chce zarabiać w sezonie na tej kategorii powinien zatem być na bieżąco z ofertą wiodących producentów. Sprawdziliśmy, co przygotowali oni na ten rok.

Najpierw kilka słów o trendach. Przeglądając tegoroczne katalogi wiodących producentów, dochodzimy do wniosku, że ten sezon upłynie pod znakiem karmelu (na fali niezmiennie już ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21.09.2023 / 13:28
StoryEditor

Delikatesy Centrum pokazały strategię 2.0. Ciąg dalszy ważnych zmian w Grupie Eurocash

Sklep sieci Delikatesy Centrum (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Delikatesy Centrum w wersji 2.0 będą rozwijane przy szerokim udziale franczyzobiorców i w modelu zrównoważonego podziału zysków – zapowiedziała właśnie spółka Eurocash, która przedstawiła strategię dla sieci. "Cel bycia numerem 1 w segmencie supermarketów proximity w Polsce, a także najbardziej konsumencką siecią na rynku jest w ocenie Eurocash całkowicie osiągalny" – sygnalizuje właściciel marki.

Nowe Delikatesy centrum mają być najbardziej konsumencką siecią franczyzową na rynku. O kierunkach rozwoju zadecydowali franczyzobiorcy, ale konieczność zmian w DC zostały już z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25.09.2023 / 09:01
StoryEditor

Likwidacja zakazu handlu w niedziele. Partie opozycyjne powinny sformułować jednolite stanowisko

Zakaz handlu w niedziele wprowadzany był w Polsce stopniowo od 2018 r. (fot. Shutterstock)
Przepisy o pracy w niedzielę powinny być "spójne, konsekwentne, a przede wszystkich korzystne dla pracowników i klientów" - wskazuje Piotr Szumlewicz, lider Związkowej Alternatywy. - Stąd nasza propozycja, by wprowadzić 2,5 razy wyższe wynagrodzenia za każdą pracę zarobkową w niedziele i święta. Te rozwiązania powinny dotyczyć nie tylko handlu, ale wszystkich branż, w tym gastronomii, rozrywki, transportu, ochrony zdrowia czy energetyki - uważa związkowiec.

Zdaniem Piotra Szumlewicza, spójne przepisy powinny dotyczyć tak samo sektora prywatnego, jak i publicznego. - Jeżeli dany przedsiębiorca chce, by firma działała w niedziele, ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29. wrzesień 2023 07:47