24.05.2024 / 13:57
StoryEditor

Sokołów otrzymał zgodę na eksport wołowiny do Chin. To pierwsza polska firma z taką licencją

Sokołów otrzymał zgodę na eksport wołowiny do Chin (fot. Shutterstock)
Sokołów przeszedł z pozytywnym wynikiem pełną procedurę rejestracyjną i jako pierwszy polski producent uzyskał zgodę na eksport wołowiny do Chin. Uprawnionym zakładem jest oddział Sokołów w Kole.

Uzyskanie uprawnień eksportowych do Chin przez Sokołów to efekt zaangażowania pracowników firmy, odpowiedzialnych za to zadanie oraz współpracy i połączenia sił z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi i radcą rolnym w Pekinie. Procedura obejmowała dwa etapy. Pierwszym z nich było zgromadzenie niezbędnej dokumentacji i jej weryfikacja oraz uzyskanie akceptacji od GACC (General Administration of Customs China). Drugim etapem był audyt online przeprowadzony przez służby chińskie. Oddział w Kole był w pełni przystosowany do wymaganych norm.

Bardzo istotny rynek zagraniczny

Prezes firmy podkreśla, jak duże znaczenie dla firmy ma uzyskanie uprawnień eksportowych do Chin.

– Cieszymy się, że Sokołów jako pierwszy polski producent pozytywnie przeszedł procedurę weryfikacyjną, uzyskując możliwość eksportowania wołowiny do Chin, które są bez wątpienia bardzo istotnym rynkiem zagranicznym – mówi Przemysław Gostkiewicz.

– To kolejny ważny krok w rozwoju naszej firmy, który pozwoli nam na dotarcie do jeszcze szerszej grupy odbiorców. Naszym priorytetem jest zawsze zapewnienie wysokiej jakości produktów, a także dbałość o dobrostan zwierząt. Spełnienie wymogów procedury jest istotnym potwierdzeniem, że nasze działania w tym zakresie są skuteczne – dodaje.

Sokołów jest jednym z wiodących producentów wołowiny w Polsce. Sokołowska wołowina oferowana jest nie tylko na rynku krajowym, ale też na wielu rynkach zagranicznych – eksport to ok. 48 proc. produkowanej przez Sokołów wołowiny.

Sokołów to jeden z największych producentów mięsa w Centralno-Wschodniej Europie i jeden z liderów branży w Polsce. Firma zatrudnia ok. 9 tys. osób. Główna siedziba spółki mieści się w Sokołowie Podlaskim. W skład spółki wchodzi osiem zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w: Sokołowie Podlaskim, Kole, Robakowie, Dębicy, Czyżewie, Jarosławiu, Tarnowie oraz Osiu.

 

 

15.04.2025 / 18:26
StoryEditor
Nowi gracze w Galerii Młociny. Do obiektu wchodzi nowy dyskont niespożywczy
Galeria Młociny (fot. Galeria Młociny)

W ostatnich miesiącach należąca do EPP i Echo Investment warszawska Galeria Młociny podpisała tam 12 umów z nowymi najemcami, w tym m.in. z drogerią dm, Mr.DIY oraz siecią Intersport. Centrum handlowe przedłużyło również współpracę z 27 markami obecnymi w obiekcie.

– Naszą strategię leasingową opieramy na dwóch równie ważnych elementach: długoterminowych relacjach z najemcami oraz rozwoju oferty centrum w oparciu o nowe marki. W ostatnich ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 17:23
StoryEditor
Nowa twarz Dudy. Jak wygląda marka po rebrandingu oraz dlaczego zdecydowała się na zmiany?
Produkty marki Duda po rebrandingu (fot. Jakub Sadowski/wiadomoscihandlowe.pl)

Marka Duda, należąca do Cedrob Foods, rozpoczęła proces rebrandingu. Zmiany obejmują zarówno nową identyfikację wizualną, jak i aktualizację strategii marki. Co kryje się za tym odważnym krokiem i dlaczego właśnie teraz?

Nowa identyfikacja wizualna obejmuje zmodyfikowane logo oraz projekt opakowań produktów. Rebranding obejmuje ponad tysiąc produktów i będzie wdrażany stopniowo do końca bieżące...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2025 06:44