07.11.2016 / 06:44
StoryEditor

Hipermarkety trzymają się mocno. Udziały w rynku zyskują dyskonty

Sklep sieci Biedronka w Warszawie (materiały własne)
Według danych GFK Polonia w ciągu ostatnich ośmiu lat struktura rynku FMCG w Polsce mocno się zmieniła. O ile udziały hiper- i supermarketów utrzymały się na „podobnym” poziomie, to  dość mocno traciły udziały sklepy tradycyjne, a zyskiwały sieci dyskontowe.

Jeszcze w 2008 r. udziały sklepów tradycyjnym w polskim rynku FMCG sięgały 51 proc. Przez ostatnie lata systematycznie traciły one udziały w rynku, aby w roku 2015 osiągnąć 35 p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.08.2024 / 15:58
StoryEditor
Bartłomiej Morzycki, ZPPP „Browary Polskie”: Branża piwna nie zachęca młodych ludzi do kupowania alkoholu [WYWIAD]
Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie (fot. mat. pras.)

– Wszystkie nasze piwa, także bezalkoholowe, kierowane są tylko do konsumentów pełnoletnich. Zarówno na opakowaniach takich produktów, jak i w reklamach znajduje się znak, który jednoznacznie o tym mówi. Świat piwa jest światem ludzi dorosłych – mówi dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego „Browary Polskie” Bartłomiej Morzycki, z którym rozmawiamy na temat nowej platformy edukacyjnej dla detalistów oraz reklamach alkoholu.

Jako „Browary Polskie” ruszyliście z nową platformą edukacyjną. Czym ona jest i co chcecie przez to osiągnąć?

Projekt nie jest zupełnie nowy, bo działania pod hasłe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.08.2024 / 09:27
StoryEditor
Bricomarché ma nowego prezesa w Polsce. To wieloletni właściciel sklepów
Marek Sawa, prezes Bricomarche (fot. Grupa Muszkieterów)

Nowym prezesem sieci Bricomarché w Polsce został Marek Sawa, który zastąpił w tej roli Jacka Paszke. Sawa z Grupą Muszkieterów związany jest od 2008 roku. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za budowanie i realizację strategii handlowej sieci w całym kraju. Funkcję dyrektor generalnej Bricomarché nadal pełnić będzie Katarzyna Jańczak-Stefanide.

Marek Sawa to doświadczony przedsiębiorca, który dołączył do Grupy Muszkieterów po 18 latach prowadzenia własnego biznesu. Swoją przygodę jako franczyzobiorca Bricomarché rozpoc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. wrzesień 2024 22:04