18.03.2016 / 23:11
StoryEditor

Luis Amaral, prezes Eurocash: 2015 r był trudny, ale dobry dla naszej Grupy

Luis Amaral, prezes zarządu Grupy Eurocash, fot. materiały prasowe ()
„Osiągnęliśmy dobre wyniki finansowe oraz z powodzeniem kontynuowaliśmy prace nad dalszą poprawą efektywności łańcucha dostaw, innowacyjnymi formatami oraz rozwojem skali Grupy, co jest naszym głównym wkładem na rzecz zwiększenia konkurencyjności niezależnych sklepów detalicznych w Polsce.” – wyjaśnia Luis Amaral, prezes zarządu Grupy Eurocash.

Jak wyjaśnia szef Grupy Eurocash rok 2015 „był to także rok rekordowych przepływów pieniężnych wygenerowanych z działalności operacyjnej i rok udanej integracji przejętych w 201...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.10.2024 / 14:39
StoryEditor
Właściciel e-spożywczaka mamyito.pl przejmuje e-sklepy Lokalny Rolnik i Wojna Warzyw
Kamil Kopania (z lewej) i Paweł Kozłowski z Mamyito.pl (fot. mat. prasowe)

Paweł Kozłowski, do którego należy m.in. internetowy supermarket spożywczy mamyito.pl przejmie od Grupy PTWP udziały w spółce Farmer Direct, będącej właścicielem Lokalnego Rolnika i Wojny Warzyw. W transakcji sprzedaży wzięli udział również pozostali udziałowcy spółki Farmer Direct.

Platforma Lokalny Rolnik to wirtualny targ z żywnością bezpośrednio od rzemieślniczych i drobnych wytwórców i rolników. Z kolei Wojna Warzyw dostarcza paczki z eliminowanymi czę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.09.2024 / 17:55
StoryEditor
Aldi uruchamia w Polsce pilotażowy projekt! Dyskonter przyspiesza także z inwestycjami w energię odnawialną. Jak wyglądają plany?
Dyskont Aldi pod Warszawą

Sieć Aldi przyspiesza na polskim rynku z inwestycjami w obszarze zrównoważonego rozwoju. Liczba sklepów z instalacją fotowoltaiczną do końca 2024 zwiększy się o kolejne 96 lokalizacji, ten rok niemiecki dyskonter zakończy z ponad 200 placówkami wyposażonymi w panele słoneczne.

W sumie w 2024 r. Aldi Polska zwiększy liczbę sklepów z instalacjami fotowoltaicznymi na dachach ze 111 do 207. To jednak nie wszystko. Warto dodać, że w lipcu br. dyskonter uru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. październik 2024 14:16