02.08.2021 / 12:03
StoryEditor

Marki własne w sieciach handlowych. Czego wymagają od producentów Biedronka, Lidl, Carrefour, Auchan, Kaufland, Żabka i SuperPharm?

Strefa marki własnej w hipermarkecie Auchan (fot. materiały prasowe)
Jakość produktu, odpowiednie moce przerobowe i logistyka pozwalająca szybko oraz sprawnie dostarczyć produkty zostały wymienione przez przedstawicieli największych sieci handlowych w Polsce jako czynniki decydujące o producencie marki własnej. Na potrzeby raportu „Marki własne. Przegląd rynku i perspektywy rozwoju” przygotowanego przez redakcję „Wiadomości Handlowych” i firmę badawczą Inquiry zapytaliśmy liderów rynku o preferencje w wyborze dostawców marek własnych.

Największym sprzedawcą marek własnych w Polsce jest sieć Biedronka. Produkty private labels generują 40 proc. przychodu detalisty, co oznacza, że w samym 2020 roku sieć należą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.04.2025 / 10:15
StoryEditor
Żabka bierze na celownik centralną Polskę. Sieć convenience planuje potężną inwestycję pod Łodzią
Żabka na szczycie PKiN w Warszawie, fot. Żabka

Spółka Żabka Polska, zarządzająca siecią ponad 11 000 sklepów convenience w Polsce i za granicą ma ambitny cel rozwoju. Firma widzi potencjał na otwarcie niemal 20 000 sklepów w naszym kraju, aby go osiągnąć inwestuje w rozwój łańcucha dostaw, który pozwoli obsłużyć tak potężną liczbę placówek handlowych. Już za kilka dni firma pokaże swój nowy magazyn pod Wrocławiem, a już wkrótce ruszy realizacja dużej inwestycji pod Łodzią.

Sieć logistyczna Żabki to obecnie 11 centrów dystrybucyjnych i terminali w Polsce oraz 8 w Rumunii. Już w tym tygodniu operator oficjalnie uruchomi centrum logistyczne w Kątach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 11:38
StoryEditor
Nie chce ci się robić grilla? Żabka zrobi to za ciebie! Sieć oferuje “grillboxa”
Grillbox od Żabki

Sieć Żabka przygotowuje się do majówki. Właśnie wprowadziłą do oferty “grillboxa”, który składa się… tylko z dwóch produktów.

Majówka już za chwilę, a cała Polska szykuje się na wielkie grillowanie. Jeśli jednak ktoś nie ma miejsca na rozstawienie grilla albo zwyczajnie nie chce mu się piec kiełbaski, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 04:43