18.08.2016 / 18:45
StoryEditor

Niższe wydatki na szkolną wyprawkę?

(materiały własne)
Dzieci zazwyczaj się smucą, a rodzice zastanawiają, ile tym razem wydadzą. Powód? Rozpoczęcie nowego roku szkolnego. Z badań przeprowadzonych na uczestnikach Programu Payback (w dniach od 3-16 sierpnia 2016 r.) wynika, że aż 43% rodziców, którzy zakupy mają już za sobą, wydało na wyprawkę mniej pieniędzy niż w roku ubiegłym.

W drugiej połowie sierpnia dzieci korzystają z ostatnich dni beztroskich wakacji. Dla większości rodziców to z kolei czas na zakup wyprawki szkolnej, bo jak wynika z deklaracji ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 14:03
StoryEditor
Platforma Temu ma najwięcej użytkowników, Allegro zmniejsza dystans. Amazon na tle konkurencji wypada blado…
Sklepy internetowe zobowiązane są do podawania najniższej ceny z ostatnich 30 dni (Shutterstock)

Platforma e-commerce Temu w sierpniu ponownie okazała się liderem rankingu serwisów z największą liczbą rzeczywistych użytkowników. Drugie na podium Allegro zdołało jednak nieco odrobić stratę do chińskiego giganta. Na trzecim miejscu nadal znajduje się polski e-sklep monobrandowy, wyprzedzając kolejny chiński marketplace. Amazon w ogonie stawki i szybko traci.

Chiński marketpace Temu ma już w Polsce niemal 20 mln rzeczywistych użytkowników – w sierpniu ich liczba wzrosła w porównaniu z lipcem z 19 mln 907 tys. do ponad 19 mln 917 tys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2025 / 10:16
StoryEditor
Zalando kontra Komisja Europejska. Jest wyrok Sądu UE
Unijny Sąd oddalił skargę Zalando (fot. T. Schneider/Shutterstock)

Sąd UE oddalił skargę Zalando na decyzję Komisji Europejskiej o wskazaniu marketplace‘u wspomnianej firmy jako "bardzo dużej platformy internetowej", co oznaczało dla spółki dodatkowe obowiązki. Tym samym unijny sąd utrzymał decyzję KE w mocy.

Komisja Europejska w kwietniu 2023 r. skazała między innymi sklep internetowy Zalando, platformę sprzedającą artykuły odzieżowe i produkty kosmetyczne, jako "bardzo dużą platf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 03:56