09.02.2017 / 08:26
StoryEditor

Oszczędny jak Polak w Walentynki. Prawie co trzeci z nas nie kupuje prezentów

(Pixabay CC0)
Z badania przeprowadzonego przez IQS na zlecenie firmy Wyjątkowy Prezent wynika, że Walentynki to wg 40 proc. z nas okazja do miłego spędzenia czasu. Większość Polaków wybiera tradycyjną formę świętowania Dnia Zakochanych – romantyczną kolację, spacer bądź wyjście do kina czy teatru. Na upominki dla „drugiej połówki” wydajemy zwykle do 100 zł, najczęściej dokonując zakupu w galerii handlowej. Zdecydowana większość Polaków nie wie, kiedy świętujemy Dzień Singla.

Prawie 40 proc. z nas lubi Walentynki, postrzegając je jako miłą tradycję. Neutralnym podejściem do Dnia Zakochanych wykazuje się 40 proc. z nas. Co piąty Polak uważa, że Walent...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 10:47
StoryEditor

Nowe Frisco Friends od Frisco.pl. Firma zapewnia, że nowy program lojalnościowy oferuje jeszcze więcej korzyści dla klientów, ale jakich? Znamy szczegóły

Klienci Frisco.pl będą mogli już we wrześniu skorzystać z nowych benefitów w ramach poszerzonego i uatrakcyjnionego programu lojalnościowego. W ramach nowej odsłony Frisco Friends zostanie wprowadzony m.in. system punktowy. Co jeszcze zaoferuje supermarket online?

Spółka Frisco.pl zdecydowała się odświeżyć zainaugurowany przed trzema laty program Frisco Friends i wychodząc naprzeciw potrzebom, uatrakcyjnić jego mechanikę. Wciąż będzie moż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
08.09.2023 / 13:04
StoryEditor

Orlen rzuca wyzwanie Grupie Mol na Węgrzech. Czy koncept i kawa ze Stop.Cafe pokona ofertę Fresh Corner?

Stacja sieci Orlen z konceptem kawiarnianym Stop Cafe
Gastronomiczna marka Grupy Orlen – Stop.Cafe – pojawiła się na rynku węgierskim. To szósty, po Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech i Litwie, rynek, na którym obecny będzie ten format. Polski operator będzie miał jednak trudny orzech do zgryzienia ponieważ na rynku standardy jakości wyznacza koncept Fresh Corner węgierskiej Grupy Mol?

Orlen otworzył 11 punktów Stop.Cafe na stacjach z lokalizowanych przy najbardziej ruchliwych trasach, a kolejnych 6 powstanie do końca tego roku. Łącznie w sieci Grupy Orlen dzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22. wrzesień 2023 19:52