22.03.2023 / 08:22
StoryEditor

Polacy nie odmawiają sobie mięsa. Które gatunki lądują na naszych talerzach najczęściej?

Stoisko mięsne w sklepie Carrefour
Prawie 40 proc. Polaków jada mięso zazwyczaj 2-3 razy w tygodniu a ponad 33 proc. 4-6 razy. Najczęściej jest to drób i wieprzowina, ale ważne miejsca na liście zakupowej zajmują też ryby i owoce morza. Z kolei wołowina plasuje się wysoko w kategorii mięs jadanych od czasu do czasu. Jeszcze rzadziej na talerzach ląduje dziczyzna i jagnięcina.

Z badania Kantar Polska i Grupy Blix wynika, że mięso wciąż zajmuje istotne miejsce w diecie Polaków. Widać jednak dużą polaryzację stanowisk co do częstotliwości konsumowania g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 15:45
StoryEditor
Ukraińska sieć Isei odsłania szczegóły dotyczące ekspansji w Polsce. Wiemy, kiedy ruszą placówki w modelu franczyzowym
Ukraińska sieć drogeryjna Isei zapowiada otwarcie w tym roku własnych sklepów w kilku dużych miastach w Polsce (fot: Instagram)

Anush Tovmasyan, założycielka sieci sklepów kosmetycznych Isei, która w listopadzie 2024 r. otworzyła pierwszą stacjonarną placówkę na naszym rynku, zdradziła plany dotyczące rozwoju w Polsce. Ujawniła też, ile firma zainwestowała w biznes nad Wisłą.

Ukraińska firm Isei, zajmująca się sprzedażą kosmetyków, wybrała Polskę jako kraj, w którym rozpoczęła zagraniczną ekspansję. Jej założycielka, Anush Tovmasyan, k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 11:42
StoryEditor
Pracownicy Biedronki otrzymają specjalną nagrodę finansową. Wiemy, ile wyniesie i kiedy zostanie wypłacona [NASZ NEWS]
Ryszard Petru pracujący w Biedronce (fot. Jakub Sadowski/wiadomoscihandlowe.pl)

Pracownicy Jeronimo Martins, właściciela m.in. sieci Biedronka, jak co roku otrzymają nagrodę specjalną im. E.A. Soaresa dos Santosa. Portal wiadomoscihandlowe.pl dowiedział się, ile w tym roku pieniędzy otrzymają osoby zatrudnione w firmie oraz jakie trzeba spełnić kryteria, aby załapać się na zastrzyk gotówki.

W liście Pedro Soaresa dos Santosa (prezesa i dyrektora generalnego Grupy Jeronimo Martins) do pracowników Biedronki, którego kopię widzieliśmy, pada kwota 4 tys. zł brutt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 17:45