15.06.2020 / 15:32
StoryEditor

Ruch klientów w wybranych formatach placówek handlowych podczas lockdownu [BADANIE]

[Zdjęcie ilustracyjne] (fot. mat. prasowe)
Przez cały okres lockdownu, firma z grupy Justtag analizowała, za pomocą autorskiej technologii KoalaMetrics, zmiany ruchu m.in. w supermarketach, dyskontach i galeriach handlowych. Zgromadzone dane potwierdzają powszechne intuicje – w czasie pandemii konsumenci znacznie ograniczyli wizyty w sklepach. Zaskakiwać może jednak znaczna skala spadku ruchu w dyskontach i supermarketach w pierwszych miesiącach po pojawieniu się koronawirusa.

Firma Justtag udostępniła panel ilustrujący zmiany w średnim dziennym poziomie ruchu w różnych typach placówek handlowych i usługowych. Jako poziom bazowy 100 proc. przyjęto ruc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 12:15
StoryEditor
Lidla podbija Poznań. Ile sklepów sieć ma w największych miastach w Polsce?
Lidl, dostawa, ciężarówka, logistyka

Lidl poszerzając swoją strategię inwestycyjną, o małe miasta i wsie nie zapomina o swoim podstawowym rynku, czyli największych polskich miastach. Operator sieci dyskontów właśnie przekroczył kolejną granicę rozwojową w Poznaniu. Jak wygląda obecność Lidla w największych miastach?

Lidl Polska otworzy w najbliższy czwartek, 26 czerwca br., nowy sklep w Poznaniu. Obiekt, zlokalizowany przy ul. Góreckiej 31, to 31. placówka sieci w mieście. Obiekt ma pow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 13:08
StoryEditor
Biedronka znokautowała Lidla. To bolesne uderzenie, bo marki własne to kluczowy element strategii obu dyskonterów!
Lidl vs Biedronka

Pojedynek na marki własne rozstrzygnięty. Wiadomo już, które podstawowe produkty, takie jak masło, mleko, pieluchy, jogurty czy papier toaletowy częściej pojawiały się na listach zakupów Polaków. Zwycięzca jest zdecydowany. Wynik 6:4.

Eksperci przeanalizowali, które marki własne podstawowych produktów takich jak masło, mleko, pieluchy, jogurty czy papier toaletowy częściej pojawiały się na listach zakupów w a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 00:12