15.06.2020 / 15:32
StoryEditor

Ruch klientów w wybranych formatach placówek handlowych podczas lockdownu [BADANIE]

[Zdjęcie ilustracyjne] (fot. mat. prasowe)
Przez cały okres lockdownu, firma z grupy Justtag analizowała, za pomocą autorskiej technologii KoalaMetrics, zmiany ruchu m.in. w supermarketach, dyskontach i galeriach handlowych. Zgromadzone dane potwierdzają powszechne intuicje – w czasie pandemii konsumenci znacznie ograniczyli wizyty w sklepach. Zaskakiwać może jednak znaczna skala spadku ruchu w dyskontach i supermarketach w pierwszych miesiącach po pojawieniu się koronawirusa.

Firma Justtag udostępniła panel ilustrujący zmiany w średnim dziennym poziomie ruchu w różnych typach placówek handlowych i usługowych. Jako poziom bazowy 100 proc. przyjęto ruc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2024 / 12:06
StoryEditor
Spektakularne przejęcie na rynku dystrybucji materiałów budowlanych. Duńczycy kupują polskiego hurtownika
Duńska Grupa Bygma przejmuje większościowy pakiet firmy AB Bechcicki, co może zmienić układ sił na rynku materiałów  budowlanych w Polsce (fot. materiały prasowe)
Grupa Bygma, wiodący duński dystrybutor materiałów budowlanych, przejmuje 70 proc. udziałów firmy AB Bechcicki. Dzięki temu połączeniu, Bygma zyska dostęp do polskiego rynku, a AB Bechcicki stanie się platformą do jej dalszego rozwoju w Polsce. W rękach założyciele AB Bechcicki pozostaje 30 proc. udziałów spółki.

12 czerwca Bygma Gruppen, jeden z liderów rynku dystrybucji materiałów budowlanych w krajach nordyckich, ogłosiła, że przejmuje 70 proc. udziałów w AB Bechcicki, czołowej polski...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2024 / 14:04
StoryEditor
Czy na zwiększeniu liczby niedziel handlowych zależy już tylko politykom? Co o nowelizacji zakazu handlu myślą Polacy?
Aż 52 proc. osób jest zdania, że zakupy można zrobić w inne dni tygodnia niż niedziela (Shutterstock)
Niektórym sieciom handlowym nie zależy na tym, aby dokonywać zmian w ustawie ograniczającej handel w niedziele, a są i takie, którym nie podoba się to, na jakich zasadach miałyby być otwarte sklepy w niedziele. Okazuje się, że również klienci sklepów są podzieleni w opiniach na temat ich funkcjonowania.

Z badania “Polacy a handel w niedzielę” przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor wynika, że dla 18 proc. Polaków to czy sklepy są otwarte siedem dni w tygodniu, czy jedynie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. czerwiec 2024 05:11