21.01.2016 / 13:23
StoryEditor

Tesco mocno inwestuje w ofertę produktów dietetycznych i bezglutenowych

Sieć Tesco znacząco poszerzyła ofertę produktów dietetycznych, bez glutenu, cukru czy laktozy w swoich polskich sklepach. Obecnie na półkach hipermarketów sieci można znaleźć blisko 1000 nowych artykułów, w tym również produkty dietetyczne i pochodzące z upraw ekologicznych. To jedna z najszerszych ofert wśród wszystkich sieci handlowych w Polsce.

Nowy asortyment produktów dietetycznych w sklepach Tesco to odpowiedź na rosnące potrzeby konsumentów. Badanie CBOS „Diety Polaków” wskazuje iż 18 proc. Polaków unika w swojej d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Łukasz Stępniak
03.12.2025 / 17:12
StoryEditor
Rafał Szydłowski dołącza do Orlen Paczki. Czym zajmie się nowy członek zarządu?
Rafał Szydłowski dołącza do Orlen Paczki (fot. materiały prasowe)

Rafał Szydłowski dołączył do zarządu Orlen Paczka. Zmiany mają wspierać dalszy rozwój finansowy i operacyjny firmy. Nowe władze spółki stawiają na doświadczenie w logistyce i finansach, aby utrzymać tempo wzrostu sieci. Jak wpłynie to na pozycję Orlen Paczki na rynku usług logistycznych?

Orlen Paczka powołała Rafała Szydłowskiego na stanowisko członka zarządu ds. finansowych. Decyzja ta wpisuje się w strategię spółki, która koncentruje się na rozwoju usług, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2025 / 17:40
StoryEditor
Lindt bojkotuje sieci Lidl i Aldi. Producent broni swoją markę przed dewaluacją
Aldi Süd w Norymberdze (fot. Filmbildfabrik/Shutterstock)

Szwajcarski producent czekolady Lindt & Sprüngli przestał dystrybuować swoje produkty w niemieckich sklepach sieci Aldi i Lidl. Decyzja, ogłoszona w kontekście rosnących cen kakao i spadającego popytu, ma chronić pozycję marki premium przed „dewaluacją cenową” na rynku.

Lindt odcina się od sprzedaży w sieciach dyskontów

Szwajcarski producent słodyczy i czekolad z segmentu premium, firma Lindt & Sprüngli podjął decyzję o zaprzestaniu sprzeda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 14:30