20.06.2017 / 20:14
StoryEditor

To będzie rok fuzji i przejęć na rynku detalicznym i w przemyśle spożywczym

Rok 2017 będzie rekordowy pod względem wartości fuzji i przejęć na globalnym rynku dóbr konsumenckich i w handlu detalicznym przewidują eksperci firmy doradczej A.T. Kearney. W Polsce po tegorocznej sprzedaży sieci Żabka Polska, szykują się kolejne transakcje, które mogą objąć sieci Mila i Stokrotka. W branży mówi się także o kilku innych transakcjach.

Wartość transakcji fuzji i przejęć (M&A) na globalnym rynku dóbr konsumenckich i w handlu detalicznym wyniosła 469 mld dol. – jest to 31 proc. wzrost w porównaniu do roku poprze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.05.2025 / 16:35
StoryEditor
Pracownicy Biedronki wściekli na zmiany w premiach. Solidarność w akcji [NASZ NEWS]
Pracownikom Biedronki nie podoba się nowy system premiowania (fot. Jakub Sadowski/wiadomoscihandlowe.pl/zdjęcie ilustracyjne)

Nowy system obliczania premii w Biedronce nie spełnia swojej roli - to główna teza zawarta w petycji do zarządu dyskontowej sieci, pod którą NSZZ Solidarność zbiera podpisy osób zatrudnionych w firmie. Pracownicy żądają przywrócenia poprzedniego systemu przyznawania premii, który w ich ocenie był "bardziej zrozumiały i dawał realne, odczuwalne wsparcie finansowe".

Nowy system premii w Biedronce budzi kontrowersję wśród pracowników

Autorzy datowanej na 16 maja petycji, której kopię widział portal wiadomoscihandlowe.pl, chcą od zarządu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2025 / 17:00
StoryEditor
Stokrotka ze spadkiem zysku netto o ponad 1000 proc. Niewielki wzrost liczby sklepów sieci
Stokrotka w Pruszkowie (fot. Robson90/Shutterstock)

Stokrotka zakończyła 2024 r. z 981 sklepami w Polsce, a więc nie zrealizowała deklarowanego wcześniej planu rozwinięcia sieci do 1 tys. placówek handlowych. Mało tego - zamieniła zysk netto na pokaźną stratę. Oto najnowsze dane o kondycji sieci.

Z artykułu dowiesz się m.in:

  • Jak wyglądały wyniki Stokrotki za 2024 rok?
  • Ile sklepów działało na koniec 2024 r. w sieci Stokrotka?
  • Z jakimi wyzwaniami musiała się z...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. maj 2025 17:55