16.06.2021 / 09:49
StoryEditor

Carrefour Links – nowa platforma technologiczna milowym krokiem cyfrowej transformacji detalisty

Carrefour logo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Grupa Carrefour uruchomiła chmurową platformę Carrefour Links i ogłosiła nową strategię w zakresie przetwarzania danych. Platforma cyfrowa pozwoli lepiej spełniać oczekiwania konsumentów i dostarczać im bradziej spersonalizowane doświadczenia zakupowe. Ekosystem wykorzystuje technologie opracowane przez partnerów technologicznych Carrefoura – Criteo, Google i LiveRamp.

Platforma Carrefour Links stanowi zwieńczenie trzyletniej cyfrowej transformacji francuskiego detalisty. Wcześniej oferta e-commerce Carrefoura była rozsiana po wielu różnych se...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2024 / 09:54
StoryEditor
Ryszard Petru w Wigilię na kasie w dyskoncie? Poseł dostał propozycję pracy
Ryszard Petru może spędzić tegoroczną Wigilię nie w Sejmie, ale  za kasą w dyskoncie (fot.youtube.com)

„Otrzymałem propozycję pracy w Wigilię od jednego z dyskontów” – poinformował Ryszard Petru we wpisie na jednym z portali społecznościowych. Z nieoficjalnych informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl wynika, że owa propozycja nie pochodziła od sieci Lidl. Kto inny mógł ją złożyć?

23 listopada Ryszard Petru, który jest przeciwnikiem ustanowienia Wigilii dniem wolnym od pracy zadeklarował w poście na platformie X, że podejmie wyzwanie i siądzie kasą w Lid...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2024 / 12:36
StoryEditor
Eurocash zamyka biznes. Marka drogerii Kontigo definitywnie przechodzi do historii i likwiduje nie tylko sieć stacjonarną, ale także sklep online

Po 10 latach działalności marka drogeryjna Kontigo znika z rynku. Latem 2024 r. zamknięto ostatnie drogerie stacjonarne. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom Grupa Eurocash podjęła decyzję o o zakończeniu działalności także w kanale e-commerce.

Jak informuje portal wiadomoscikosmetyczne.pl, Grupa Eurocash podjęła decyzję o całkowitym zaprzestaniu działalności marki drogeryjnej Kontigo. Wcześniej zapowiadano kontyn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. grudzień 2024 09:09