25.08.2023 / 11:03
StoryEditor

Innowacje w branży retail. W jakie rozwiązania technologiczne firmy handlowe inwestują najczęściej? Ilu graczy ma długofalową strategię ich wprowadzania?

<p>Welu firmom z branży retail brakuje strategicznego podejścia do danych, co nie pozwala im na budowanie długoterminowych przewag konkurencyjnych (fot. Shutterstock)</p>

Welu firmom z branży retail brakuje strategicznego podejścia do danych, co nie pozwala im na budowanie długoterminowych przewag konkurencyjnych (fot. Shutterstock)

fot. Shutterstock
<p>Welu firmom z branży retail brakuje strategicznego podejścia do danych, co nie pozwala im na budowanie długoterminowych przewag konkurencyjnych (fot. Shutterstock)</p>
Wiadomości Handlowe
<p>Welu firmom z branży retail brakuje strategicznego podejścia do danych, co nie pozwala im na budowanie długoterminowych przewag konkurencyjnych (fot. Shutterstock)</p>
Wiadomości Handlowe
<p>Welu firmom z branży retail brakuje strategicznego podejścia do danych, co nie pozwala im na budowanie długoterminowych przewag konkurencyjnych (fot. Shutterstock)</p>
<p>Welu firmom z branży retail brakuje strategicznego podejścia do danych, co nie pozwala im na budowanie długoterminowych przewag konkurencyjnych (fot. Shutterstock)</p>
<p>Welu firmom z branży retail brakuje strategicznego podejścia do danych, co nie pozwala im na budowanie długoterminowych przewag konkurencyjnych (fot. Shutterstock)</p>
Choć większość ekspertów spodziewa się przeciętnej sytuacji branży retail w dalszych miesiącach roku, nadzieją może napawać coraz dojrzalsze podejście firm do zarządzania innowacjami, a także ambitne plany dotyczące wdrażania kolejnych rozwiązań technologicznych – wynika z kolejnej edycji „Barometru Retail” przygotowywanego cyklicznie specjalnie dla czytelników „Wiadomości Handlowych”

Niemal połowa respondentów z branży retail (44 proc.) deklaruje, że ich organizacja posiada strategię zarządzania innowacją. Firmy wdrażają i planują wdrażanie technologii z róż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 12:50
StoryEditor
Amazon i InPost gwarantują dostarczenie zakupów już następnego dnia. Jakie są warunki tak szybkiej dostawy?
Amazon i InPost gwarantują dostarczenie zakupów już następnego dnia (fot. materiały prasowe/Christian Wiediger/Unsplash)

Grupa InPost ogłasza rozszerzenie współpracy z Amazon.pl, wprowadzając zmiany w logistyce dostaw. Dzięki nowym rozwiązaniom operacyjnym, czas składania zamówień został wydłużony, a dostawy będą realizowane szybciej niż dotychczas. Jakie dokładnie zmiany czekają klientów i co stoi za tą decyzją?

InPost wydłuża godziny graniczne odbioru przesyłek realizowanych dla Amazon.pl. Teraz paczki dostarczone do sieci logistycznej nawet o godzinie 01:00 mogą dotrzeć do odbiorcy je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.04.2025 / 13:05
StoryEditor
Hakerzy uderzyli w czołowego detalistę w Europie. Grożą ujawnieniem dokumentów
Ahold Delhaize (fot. aholddelhaize.com)

Hakerzy podejrzewani o powiązania z Rosją zaatakowali grupę Ahold Delhaize. Choć incydent miał miejsce jesienią zeszłego roku, sprawa dopiero teraz wyszła na jaw.

Internetowi przestępcy skradli dane sieci w Stanach Zjednoczonych. Łącznie, jak informuje retaildetail.eu, chodzi aż o 6 terabajtów różnych danych, w tym miliony dokumentów. Był...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 02:46