25.08.2023 / 11:03
StoryEditor

Innowacje w branży retail. W jakie rozwiązania technologiczne firmy handlowe inwestują najczęściej? Ilu graczy ma długofalową strategię ich wprowadzania?

<p>Welu firmom z branży retail brakuje strategicznego podejścia do danych, co nie pozwala im na budowanie długoterminowych przewag konkurencyjnych (fot. Shutterstock)</p>

Welu firmom z branży retail brakuje strategicznego podejścia do danych, co nie pozwala im na budowanie długoterminowych przewag konkurencyjnych (fot. Shutterstock)

fot. Shutterstock
<p>Welu firmom z branży retail brakuje strategicznego podejścia do danych, co nie pozwala im na budowanie długoterminowych przewag konkurencyjnych (fot. Shutterstock)</p>
Wiadomości Handlowe
<p>Welu firmom z branży retail brakuje strategicznego podejścia do danych, co nie pozwala im na budowanie długoterminowych przewag konkurencyjnych (fot. Shutterstock)</p>
Wiadomości Handlowe
<p>Welu firmom z branży retail brakuje strategicznego podejścia do danych, co nie pozwala im na budowanie długoterminowych przewag konkurencyjnych (fot. Shutterstock)</p>
<p>Welu firmom z branży retail brakuje strategicznego podejścia do danych, co nie pozwala im na budowanie długoterminowych przewag konkurencyjnych (fot. Shutterstock)</p>
<p>Welu firmom z branży retail brakuje strategicznego podejścia do danych, co nie pozwala im na budowanie długoterminowych przewag konkurencyjnych (fot. Shutterstock)</p>
Choć większość ekspertów spodziewa się przeciętnej sytuacji branży retail w dalszych miesiącach roku, nadzieją może napawać coraz dojrzalsze podejście firm do zarządzania innowacjami, a także ambitne plany dotyczące wdrażania kolejnych rozwiązań technologicznych – wynika z kolejnej edycji „Barometru Retail” przygotowywanego cyklicznie specjalnie dla czytelników „Wiadomości Handlowych”

Niemal połowa respondentów z branży retail (44 proc.) deklaruje, że ich organizacja posiada strategię zarządzania innowacją. Firmy wdrażają i planują wdrażanie technologii z róż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 12:46
StoryEditor
Dyskonty Action z mocnym wzrostem sprzedaży! Sieć przebiła w Polsce symboliczną barierę
Na zdj. dyskont Action (fot. Konrad Kaszuba/wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć dyskontów niespożywczych Action zamknęła pierwsze półrocze 2025 r. z przychodami netto rzędu 7,3 mld euro. Oznacza to wzrost aż o 17,9 proc. względem analogicznego okresu ub.r. A jak wypadła sprzedaż porównywalna (like-for-like)?

Action podaje, że wskaźnik sprzedaży porównywalnej w omawianym okresie wyniósł +6,8 proc. W trakcie pierwszego półrocza sieć urosła o 125 nowych sklepów, dzięki czemu łącznie Ac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.07.2025 / 05:00
StoryEditor
Auchan najtańsze, Netto najdroższe, Biedronka tanieje najszybciej. Znamy nowe dane z koszyka ASM
Auchan było najtańsze w czerwcowym koszyku ASM (fot. Shutterstock)

Po raz kolejny to sieć Auchan okazała się najtańsza w badaniu koszyka zakupowego firmy ASM Sale Force Agency. Na drugim biegunie czerwcowego zestawienia znalazło się Netto. Ceny były wyższe w siedmiu z trzynastu sieci w rankingu.

Czerwcowy koszyk w Auchan kosztował średnio 267,45 zł. Na drugim miejscu z wynikiem 297,05 zł znalazło się Makro Cash&Carry, a najniższy stopień podium przypadł Biedronce (307,4...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 12:33