02.08.2023 / 16:39
StoryEditor

Nowy trend. Jak sklepy stacjonarne wykorzystują hiper personalizację?

Sylwia Wiszowata-Łazarz, head of asset marketing w Cushman & Wakefield (fot. Sebastian Rudnicki)
Hiper personalizacja różni się od obserwowanej na rynku retail od lat personalizacji. Dzięki wykorzystaniu danych transakcyjnych i behawioralnych oraz systemów AI ta pierwsza pozwala precyzyjniej przewidzieć potrzeby konsumentów. Pomaga także dotrzeć do nich ze zindywidualizowaną, dopasowaną ofertą i pogłębić relacje marki z klientami.

Dziś do skutecznej sprzedaży nie wystarczy już wykorzystanie personalizacji. Przykład? Nawiązując do znanego mema – firma bazująca na podziale na tradycyjne persony zakupowe i n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Łukasz Rawa
16.12.2025 / 14:35
StoryEditor
Biedronka przed świętami otwiera sklepy na dłużej. Zakupy nawet w środku nocy
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. Konrad Kaszuba)

Biedronka reaguje na fakt, że w tym roku pierwszy raz Wigilia jest wolna od handlu, co oznacza, że przez trzy kolejne dni nie będzie można zrobić zakupów. Dyskonter wydłuża godziny otwarcia ponad trzech tysięcy sklepów w całej Polsce. W poniedziałek 22 grudnia zakupy będzie można zrobić nawet do godziny 1:00 w nocy.

Biedronki czynne dłużej przed świętami

Od czwartku do soboty, czyli od 18 do 20 grudnia, sklepy Biedronka będą czynne od 6:00 do 23:30 a w niedzielę handlową, 21 grudnia, o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 14:52
StoryEditor
Dariusz Dadej, Noble Securities: Eurocash ma ambicje stać się drugą Żabką. W nowej strategii jest jednak kilka nieścisłości
Grupa Eurocash (fot. Rafal Oleksiewicz)

- Moja ocena nowej strategii Grupy Eurocash pozostaje neutralna. W oczy rzuca się zwłaszcza ambitny cel osiągnięcia zysku EBIT na poziomie 600 mln zł w 2027 roku. Ja w swojej wycenie zakładam wynik 353 mln zł, który jest o 40 proc. niższy. Jeżeli Eurocash będzie w stanie dowieźć ten wynik, zmiana będzie znacząca - komentuje nową strategię Grupy Eurocash Dariusz Dadej, analityk Noble Securities.

Ekspert zwraca uwagę, że plusem nowej strategii z pewnością jest to, że Eurocash przestaje mówić o hurcie, jako o podstawowej linii biznesowej. Czy uda mu się przekształcić w no...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2025 06:07