02.02.2023 / 17:39
StoryEditor

Pierwsza Żabka Nano rozpoczęła regularną obsługę klientów w obiekcie Microsoftu w Seattle

Żabka na NRF 2023 w Nowym Jorku (fot. mat. prasowe)
Koncept Żabka Nano został zaprezentowany amerykańskiej publiczności podczas tegorocznej konferencji NRF 2023 Retail’s Big Show w Nowym Jorku, której przebieg relacjonował w połowie stycznia portal wiadomoscihandlowe.pl. W czwartek detalista poinformował w mediach społecznościowych, że sklep pop-up został uruchomiony w jednym z obiektów firmy Microsoft w Seattle.

Sklep pop-up Żabka Nano został uruchomiony w należącym do firmy Microsoft centrum Industry Experience Center w Seattle, gdzie mogą go odwiedzać i czerpać inspirację przedst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2024 / 11:49
StoryEditor
Żabka otworzyła pierwszy sklep w Rumunii. Froo działa już w Bukareszcie
Pierwszy sklep Froo w Rumunii już działa (fot. Łukasz Rawa; fotomontaż: Patryk Makowski)
Sklep Froo, należący do Grupy Żabka, został otwarty po cichu na początku maja w Bukareszcie, w Rumunii. Rumuńskie portale internetowe podają, że tamtejsza spółka detalisty Froo România Retail SRL zawarła już w sumie umowy najmu pięciu lokali.

Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w spółce Żabka Polska mówił w kwietniu br., że Żabka w ciągu kilku tygodni otworzy pierwsze sklepy pod marką Froo w Rumunii. W tej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.05.2024 / 11:19
StoryEditor
Kasjerki i kasjerzy z Biedronki, Dino i Lidla skarżą się na coraz większe chamstwo ze strony klientów. Co razi ich najbardziej?
Między kasjerkami Biedronki i innych dużych sieci krąży manifest skierowany do klientów, w którym proszą ich one o większą kulturę i szacunek (fot. Jeronimo Martins Polska)
Lista nagannych zachowań ze strony klientów, które muszą znosić osoby pracujące za kasami w sklepach, głównie wielkopowierzchniowych, jest bardzo długa. Żeby się przed nimi bronić, kasjerki i kasjerzy stworzyli manifest, skierowany do kupujących, który krąży między pracownikami różnych sieci. W ocenie psychologa jest to wyraz frustracji tego środowiska.

Każdy, kto pracuje w sklepie, musi się liczyć z tym, że części klientów brakuje kultury, a zdarzają się i tacy, którzy zachowują się grubiańsko czy po prostu po chamsku. Traktow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. maj 2024 09:30