17.05.2022 / 11:04
StoryEditor

Blik w I kw. 2022 r. zanotował prawie ćwierć miliarda transakcji. Zmniejsza się udział operacji e-commerce

Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności (materiały prasowe)
Od stycznia do marca tego roku użytkownicy systemu Blik dokonali 247 mln transakcji na kwotę 32,6 mld zł. W tym czasie znacznie w górę poszła liczba przelewów na telefon oraz płatności w terminalach POS. Dynamicznie rozwija się też najnowsza usługa operatora, czyli płatności zbliżeniowe.

Wspomniana liczba transakcji oznacza wzrost względem analogicznego okresu przed rokiem o 62 proc. Niemal o tyle samo (63 proc.) urosła wartość transakcji.

Liderem pod wzg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 11:58
StoryEditor
Dorota Wrotek-Gut, Biedronka: Skupiamy się na walce o klientów i zapewnieniu ich, że Biedronka faktycznie ma najniższe ceny
Dorota Wrotek-Gut, dyrektorka ds. marketingu, Biedronka
Jak podkreśla szefowa marketingu sieci Biedronka, sieć nadal zamierza kłaść największy nacisk na niską cenę. Zwraca też uwagę, że to Lidl sprowokował wykorzystywanie szyldu konkurencji na plakatach.

Wrotek-Gut udzieliła wywiadu portalowi www.wirtualnemedia.pl. Pytana była m.in. o wojnę komunikacyjną między Biedronką a Lidlem i słynne banery zajęte przez komornika. Przypom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2024 / 11:13
StoryEditor
Carrefour wystawi na sprzedaż 5 x więcej koszyków niespodzianek i doda nowy asortyment! Co można trafić? Dzieci się ucieszą! [LISTA SKLEPÓW]
Koszyki niespodzianki w hipermarketach Carrefour, foto. Carrefour PL
W kwietniu br. Carrefour wprowadził do swoich sklepów niecodzienną promocję, czyli “koszyki niespodzianki”, w których klienci mogli w ciemno kupić produkty warte nawet 10 razy więcej. Już w najbliższy piątek 10 maja, rusza druga odsłona tej akcji, w ramach której sieć przygotowała ponad 1000 nowych koszyków z tajemniczą zawartością. Pojawią się one w 40 hipermarketach sieci i będą kosztować równe 150 zł. W ofercie znajdzie się również nowy rodzaj koszyków, z zabawkami i produktami dla dzieci.

 

Już w piątek, 10 maja klienci 40 wybranych hipermarketów Carrefour w Polsce, zlokalizowanych m.in. w Katowicach, Bydgoszczy, Olsztynie, Elblągu czy Wrocławiu, będą mogli kup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2024 20:04