22.02.2022 / 20:24
StoryEditor

Klarna rozwija usługi w Polsce. Obok płatności odroczonych dojdzie opcja Zapłać Teraz

Operator płatności odroczonych Klarna wchodzi w Polsce na rynek płatności natychmiastowych. Firma udostępni opcję Pay Now (Zapłać Teraz) umożlwiającą natychmiastową płatność kartą w sklepach wszystkich partnerów detalicznych Klarny.

Konsumenci, podłączając swoją istniejącą kartę płatniczą do osobistego konta w Klarnie, zapłacą od razu i w całości za swoje zamówienia u każdego sprzedawcy, przyjmującego płatn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 11:11
StoryEditor
Mr. DIY otwiera pierwsze sklepy w Polsce. "To dla nas strategiczny krok"
Na zdj. flagowy sklep Mr. DIY Plus w Kuala Lumpur (fot. mat. prasowe)

Malezyjska sieć Mr. DIY otworzy w listopadzie i grudniu cztery pierwsze sklepy w Polsce. Potwierdza tym samym wcześniejsze doniesienia portalu wiadomoscihandlowe.pl. Firma z Azji zdradza też pierwsze plany względem polskiego rynku na 2025 r.

O tym, że Mr. DIY wchodzi do Polski, pisaliśmy jako pierwsi już w styczniu 2024 r. Z kolei na początku września br. ujawniliśmy lokalizacje pierwszych sklepów. Dziś Mr. D...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2024 / 10:04
StoryEditor
Zaskakujące dane sprzedażowe PepsiCo: sprzedaż przekąsek wzrosła tylko na jednym kontynencie, i nie jest to Ameryka Północna
Chipsy Lays na półce w sklepie (Shutterstock)

PepsiCo, producent takich marek jak Pepsi, Lays czy Doritos, podał dane za ostatni kwartał, dotyczące sprzedaży przekąsek. Wyniki zaskoczyły, szczególnie jeśli chodzi o USA i Europę, zmusiły również firmę do skorygowania rocznych prognoz. Okazało się, że nawyki konsumentów uległy zauważalnym zmianom.

Sprzedaż PepsiCo w trzecim kwartale utrzymała się na stałym poziomie 23,3 mld dolarów (21,26 mld euro). Zysk netto spadł również 5 proc. do 2,9 mld dolarów (2,65 mld euro). Jedn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. październik 2024 07:09