29.06.2023 / 10:48
StoryEditor

Lidl wprowadził elektroniczne cenówki już 530 sklepach. Jak wygląda plan dla całej sieci?

Na koniec czerwca br. system e-cenówek został wprowadzony do 530 dyskontów Lidl. Do końca sierpnia br. sieć ma zamiera wdrożyć go we wszystkich sklepach działających w Polsce. (fot. materiały prasowe)
Proces wdrażania elektronicznych etykiet cenowych w placówkach sieci Lidl trwa w najlepsze. Na ten moment funkcjonuje on w 530 dyskontach pod tym logo. Oznacza to, że został wprowadzony do ponad 60 proc. sklepów sieci działających obecnie na polskim rynku. 

Jak informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl, pod koniec kwietnia br. system elektronicznych etykiet cenowych, określany skrótem ESL, został wdrożony w pona...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 18:39
StoryEditor
Lidl poluje na młodych klientów Coca-Coli i PepsiCo. To strategicznie zaplanowana ofensywa marki własnej
Kadr z reklamy Freeway Coli, marki własnej Lidla (fot. materiały prasowe)

Nowa kampania Lidla przyciąga uwagę nie tylko wakacyjnym klimatem i muzyką Bruno Marsa. Kluczowym motywem jest puszka coli. Przez pierwsze sekundy pozostaje bez widocznego logo, budząc konkretne skojarzenia. Czy sieci handlowe chcą odebrać lojalnych klientów gigantom takim jak Coca-Cola?

Reklama Lidla, promująca Freeway Colę, rozpoczyna się klasycznie: letni klimat, muzyka, grupa młodych ludzi. W centrum – puszka coli, trzymana w ręku, z charakterystycznym czerw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 14:01
StoryEditor
System kaucyjny - praktyczny poradnik: Czy warto już zbierać butelki? Czy można je zgniatać? Gdzie i jak przechowywać opakowania?
Looking up woman holding two glass bottle with water

Lidl Polska przeprowadził pilotaż systemu kaucyjnego. Dyskonter ogłasza pierwsze rezultaty zbiórki opakowań i udziela praktycznych porad konsumentom. Przydadzą się już w październiku?

Czego dowiesz się z poradnika o systemie kaucyjnym?

  • Czy zgniatać opakowania po napojach?
  • Jakie opakowania będą objęte systemem kaucyjnym?
  • Czy wato już teraz groma...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. sierpień 2025 09:36