29.04.2021 / 13:20
StoryEditor

Krzysztof Trojanowski, dyrektor operacyjny sieci Stokrotka: Prowadzimy zaawansowane prace nad aplikacją lojalnościową

Krzysztof Trojanowski, członek zarządu i dyrektor operacyjny sieci sklepów Stokrotka (Stokrotka)
Sieć handlowa Stokrotka stawia na technologie. Pandemia COVID-19 przyspieszyła inwestycje we wdrożenie kas samoobsługowych, a już jesienią klientów czeka kolejna nowość, o której mówił Krzysztof Trojanowski, członek zarządu i dyrektor operacyjny sieci Stokrotka podczas webinarium „Nowa rzeczywistość w handlu” zorganizowanego przez redakcję portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Stokrotka realizuje ambitny plan modernizacji sklepów oraz modyfikuje asortyment. - W Stokrotce poprawiamy ofertę dla klienta. Wprowadzamy świeże ryby, za chwilę będziemy mieli ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 09:33
StoryEditor
Pepco sprzedało 800 sklepów za symboliczne 5 złotych! Czy sprzeda także sieć Dealz w Polsce?
Dyskont sieci Pounland (fot. Shutterstock)

Grupa Pepco, prowadząca dyskonty odzieżowe, poinformowała o finalizacji umów dotyczących sprzedaży Grupy Poundland na rzecz Gordon Brothers. Udziały zostały sprzedane za symboliczną kwotę. Pepco chce skoncentrować się na własnym biznesie, o wyższym wzroście i większej marży. W średnim okresie rozważane jest odłączenie Dealz Poland.

Pepco, Poundland, Dealz - ruch na rynku dyskontów przemysłowych

W tekście piszemy o tym:

  • Jaka firma kupiła sieć Poundland od Grupy Pepco i za ile?
  • Dlaczego Pepco mus...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2025 / 15:55
StoryEditor
Witold Choiński wraca na stanowisko prezesa Związku Polskie Mięso
dr Witold Choiński prezes Związku Polskie Mięso

W dniu 5 czerwca 2025 r. Walne Zgromadzenie Związku Polskie Mięso wybrało nowego prezesa zarządu organizacji. W następstwie decyzji kierownictwo największej organizacji branży mięsnej w Polsce objął dr Witold Choiński, który powrócił na to stanowisko po rocznej przerwie i zastąpi na nim Jacka Strzeleckiego.

W roku 2018 Witold Choiński uzyskał tytuł doktora nauk rolniczych na Wydziale Żywienia Człowieka i Konsumpcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. W 2016 roku otrzyma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 23:30