29.05.2023 / 09:11
StoryEditor

Stokrotka wprowadza nową funkcjonalność w aplikacji Nasza Stokrotka. Co zyskają użytkownicy?

Aplikacja mobilna sieci sklepów Stokrotka (Shutterstock, wiadomoscihandlowe.pl)
Aplikacja Nasza Stokrotka zyskała nową funkcjonalność. W aplikacji można już przekazywać Płatki i Znaczki swoim bliskim, przyjaciołom i znajomym. Wszystko po to, aby wspólnie móc szybciej zebrać liczbę potrzebną do odebrania wybranego produktu z akcji lojalnościowej lub skorzystania z atrakcyjnego kuponu rabatowego.

– Stale rozwijamy aplikację Nasza Stokrotka, proponując klientom atrakcyjne akcje promocyjne i dodając nowe, przydatne funkcjonalności. Wraz z uruchomieniem przelewów P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2025 / 20:41
StoryEditor
Napoje energetyczne i piwo NoLo będą droższe. Resort finansów planuje podwyżkę VAT na napoje bezalkoholowe
(fot. Shutterstock)

Ministerstwo Finansów pracuje nad zmianami w systemie podatkowym, które mogą wpłynąć na ceny popularnych napojów bezalkoholowych. Zgodnie z informacjami przekazanymi przez resort, planowane jest podniesienie stawki podatku VAT do 23 proc. na bezalkoholowe odpowiedniki piwa, wina oraz innych napojów alkoholowych, a także na napoje energetyczne zawierające sok owocowy.

Projekt ma zostać ujęty w ustawie budżetowej na 2026 rok i stanowi część szerszych działań fiskalnych związanych z procedurą nadmiernego deficytu, do której Polska została zobow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 11:46
StoryEditor
Carrefour w Polsce ze spadkiem sprzedaży LfL. Jakie miał wyniki finansowe w III kwartale?
Carrefour ma 22 mld euro przychodu globalnie. Ale w Polsce spadek sprzedaży LfL (fot. Shutterstock)

Grupa Carrefour podsumowuje trzeci kwartał 2025 roku, notując globalnie wzrost sprzedaży LfL o +2,1 proc. Zwłaszcza imponujący wzrost odnotowała w Ameryce Południowej. Jednak w Polsce sieć mierzy się ze spadkiem sprzedaży LfL. Z czego to wynika?

W artykul przeczytasz:

  • Carrefour umacnia pozycję na rynku w Ameryce Południowej
  • Carrefour zwiększa sprzedaż w Europie
  • Carrefour w Polsce ze spadkiem sprzedaży, ale z poprawą wizerunku
  • Jakie przychody miała Grupa Carrefour przez pierwsze dziewięć miesięcy?
  • Ekspansja sojuszu Concordis i cięcie kosztów
  • Jak prezes Carrefoura ocenia trzeci kwartał?

Carrefour umacnia pozycję na rynku – Argentyna z ogromnym wzrostem

Wyniki Grupy Carrefour wskazują, że całkowita sprzedaż Grupy w trzecim kwartale 2025 roku osiągnęła wynik 22,6 mld euro. Natomiast sprzedaż Like-for-Like (LfL) wzrosła o ++2,1 proc.

W ujęciu regionalnym Ameryka Łacińska wygenerowała największy wzrost LfL, osiągając aż +5,5 proc. Wynik ten w dużej mierze zawdzięcza doskonałej dynamice w Argentynie, gdzie wzrost LfL wyniósł aż o +26,6 proc.! Przychód Carrefoura w tym kraju wyniósł 826 mln euro. Natomiast w Brazylii wzrost LfL nie jest tak imponujący i wyniósł 1,0 proc. Jednak przychód przekroczył tu równowartość 4,7 mld euro.

Carrefour zwiększa sprzedaż w Europie

Grupa Carrefour cieszy się także z wyniku uzyskanego we Francji. Łączny przychód w macierzystym kraju sieci handlowej przekroczył 11,6 mld euro. Sprzedaż LfL urosła o 0,7 proc. Pod tym względem na uwagę zasługuje segment sklepów conveniencei innych formatów, gdzie sprzedaż LfL wzrosła o 4,7 proc. i dała niemal 2,2 mld euro przychodu.

Natomiast Europa (z wyłączeniem Francji) osiągnęła skromniejszy, lecz pozytywny wynik LfL na poziomie +1,0 proc. W Belgii Carrefour uzyskał wzrost sprzedaży LfL o +2,1 proc. i miał przychód na poziomie niemal 1,1 mld euro. Z kolei w Hiszpanii sieć odnotowała wzrost sprzedaż LfL o +1,3 proc. i przychody rzędu ponad 3 mld euro. Na rynku rumuńskim Carrefour miał przychód 773 mln euro i sprzedaż LfL niemal bez zmian (+0,2 proc.)

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 65% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. październik 2025 06:29