28.05.2025 / 11:28
StoryEditor

Czterodniowy tydzień pracy niepokoi przedsiębiorców. Rzecznik MŚP występuje w tej sprawie do ministra

Agnieszka Majewska, rzecznik małych i średnich przedsiębiorców żąda od szefowej resortu rodziny, pracy i polityki społecznej wglądu do analiz, które przemawiają za skróceniem tygodnia pracy (fot. mat. prasowe)

Agnieszka Majewska, rzecznik MŚP, żąda od Agnieszki Dziemianowicz-Bąk, szefowej resortu rodziny, pracy i polityki społecznej wyjaśnień w sprawie pilotażu czterodniowego tygodnia pracy. Apeluje też o rozwagę przy wprowadzaniu takich rozwiązań w życie.

Zapowiedź uruchomienia pilotażowego programu skrócenia tygodnia pracy ogłoszona przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej doczekała się reakcji rzecznika MŚP. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 11:28
StoryEditor
Aldi szykuje mocne uderzenie reklamowe. Sieć rozstrzygnęła przetarg
Na zdj. Aldi w Krakowie (fot. Karolis Kavolelis/Shutterstock)

Agencja Open Gate wygrała przetarg na obsługę 360 dla sieci sklepów Aldi w Polsce. Współpraca obu podmiotów rozpoczęła się 1 września, a obejmuje pełne spektrum działań komunikacyjnych - począwszy od tworzenia nowych kampanii, przez realizacje graficzne i materiały reklamowe, po projekty specjalne oraz wydarzenia dodatkowe.

Sieć Aldi tłumaczy, że poszukiwała "partnera strategicznego", który będzie wspierał markę w budowaniu spójnej komunikacji i wzmocnieniu pozycji brandu na bardzo konkurencyjnym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 17:01
StoryEditor
Marian Zych, Livio: Walczymy o wyższe handling fee. Sklepy nie mogą finansować systemu kaucyjnego [WIDEO]
Marian Zych, Livio (fot. Wh)

Dyrektor generalny i wiceprezes sieci Livio w ramach Grupy Kapitałowej Specjał mówi o tym, że operatorzy powinni zaoferować sieciom handlowym wyższą opłatę za zebrane butelki, tak by sklepy nie musiały dokładać do systemu kaucyjnego. Zwraca również uwagę na trudności w integracji systemów oraz to, że zdecydowana większość sklepów grupy będzie zbierała butelki ręcznie.

Obejrzyj rozmowę z Marianem Zychem, dyrektorem generalnym i wiceprezesem sieci Livio:

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 05:35