01.08.2023 / 14:54
StoryEditor

Kolejna zmiana personalna u właściciela sieci Stokrotka. Spółka Maxima International Sourcing ma nowego szefa

Agnė Voverė od 1 sierpnia 2023 r. zarządza spółką Maxima International Sourcing (fot. mat. prasowe)
Od 1 sierpnia nową szefową Maxima International Sourcing – spółki zajmującej się zakupami międzynarodowymi w Maxima Grupe – jest Agnė Voverė. Menedżerka wcześniej pełniła m.in. funkcję dyrektoki w spółce, której stery właśnie objęła.

Właściciel sieci StokrotkaMaxima Grupe – poinformował i objęciu przez Agnė Voverė nowej funkcji z dniem 1 sierpnia 2023 r. Menedżerka jest członkiem rady dyrektorów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 14:58
StoryEditor
Jak sprzedać zakupy e-grocery polskim konsumentom? Jeden z operatorów pokazuje swój pomysł
Marka mamyito.pl to polska platforma e-grocery, która umożliwia zakupy spożywcze online z dostawą prosto do klienta (fot. mat.pras.)

Marka mamyito.pl, polska platforma e-grocery, która umożliwia zakupy spożywcze online z dostawą prosto do klienta, rozpoczęła nową, wizerunkową kampanię reklamową. Kampania pod hasłem „Komfort zakupów bez wychodzenia z domu” ma na celu podkreślenie zalet e-zakupów.

Mamyito.pl podkreśla szybkość, wygodę i komfort, jakie oferują zakupy spożywcze przez internet, z dostawą prosto do klienta.

Nasza platforma to odpowiedź na potrzeby wsp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.03.2025 / 15:25
StoryEditor
Sieci handlowe szukają zysków w nowych obszarach. Retail media mogą być tym, czego poszukują
Na zdj. panel dyskusyjny podczas Retail Media Summit 2025 w Bukareszcie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

- Retail media są jak bitcoin w pierwszych latach. Nie wydajcie ich na pizzę, będą rosły - mówił podczas zorganizowanej w Bukareszcie konferencji Retail Media Summit 2025 Dan Marc, CEO i współzałożyciel Footprints AI.

Dan Marc nawiązał w ten sposób oczywiście do pierwszej udokumentowanej transakcji, w której bitcoin użyty został do zakupu fizycznego produktu. Mieszkaniec Florydy w 2010 r. nab...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. marzec 2025 17:00