06.09.2023 / 11:35
StoryEditor

Lokalna Półka, czyli w jaki sposób PiS chce przypodobać się polskim rolnikom? Więcej pytań niż odpowiedzi

Klientka w sklepie wybiera owoce (fot. Shutterstock)
Próbując utrzymać swoje poparcie na wsi Prawo i Sprawiedliwość proponuje „repolonizację” półek w sklepach i wprowadzenie zasady, że w części kategorii spożywczych produkty od lokalnych producentów będą musiały stanowić minimum 2/3 oferty. Zapowiedź jest jednak bardzo mało konkretna i powoduje więcej pytań niż odpowiedzi.

Prawo i Sprawiedliwość zaprezentowało kolejny punkt swojego programu wyborczego. Po obietnicach remontów na osiedlach z wielkiej płyty i poprawie jakości żywienia w szpitalach p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Michał Kokoszkiewicz
17.12.2025 / 13:54
StoryEditor
Agentic AI zmienia handel. Czy autonomiczni agenci zdefiniują rynek na nowo?
Agentic AI w handlu. Jak autonomiczni agenci zmieniają zakupy i biznes? (fot. Shutterstock)

Sztuczna inteligencja przestaje być wyłącznie wsparciem dla człowieka i coraz częściej działa w jego imieniu. Nowa fala autonomicznych agentów zaczyna realnie wpływać na sposób robienia zakupów, zarządzania usługami i funkcjonowania firm. Jak daleko sięga ta zmiana i co oznacza dla handlu oraz konsumentów?

W ostatnich latach sztuczna inteligencja ewoluowała od narzędzia wspierającego człowieka do systemów zdolnych do samodzielnego podejmowania decyzji. W ten sposób powstała nowa k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2025 / 14:05
StoryEditor
Te sieci zadebiutowały w Polsce w 2025 roku. Arabskie kosmetyki, odzież z odzysku i Chińczycy, którzy próbują ponownie
Litewska firma MV Group rusza w Polsce z budową sieci sklepów z alkoholem premium pod marką Bottlery (fot. Mv Group)

Choć mijający rok nie przyniósł wielkich debiutów na polskim rynku handlowym, wejście kilku graczy z pewnością zasługuje na uwagę. Który z nich waszym zdaniem był najistotniejszy?

Zaprezentowana kolejność jest przypadkowa, ale postanowiliśmy wybrać najciekawsze naszym zdaniem debiuty na polskim rynku handlowym w 2025 roku. Dla niektórych graczy to kole...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 15:37