14.01.2022 / 12:10
StoryEditor

„Biernacić”, czyli jak Tomasz Biernacki, właściciel sieci Dino stał się synonimem tego jak robić dobry biznes. Ekspert o modelu biznesowym i strategii sieci

Supermarket sieci Dino Polska (wiadomoscihandlowe.pl)
Dino należy do najszybciej rozwijających się sieci spożywczych w Polsce. Tomasz Szacoń, właściciel firmy doradczej RetailPoland Consulting, tak ceni model biznesowy tego detalisty, że gotów jest promować jako „młodzieżowe słowo roku” neologizm utworzony od nazwiska twórcy i głównego udziałowca spółki. Publikujemy gościnnie jego utrzymany w tonie felietonu komentarz.

Dino zamyka oczy i jedzie do przodu – ma już ponad 1800 lokalizacji, to dwa razy tyle co Lidl i już tylko połowę mniej od królowej Biedronki. W jednym z półroczy otworzyli 150 n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2025 / 07:55
StoryEditor
TOP10 tygodnia: Dino, Biedronka, Action, Silpo, Społem, Żabka, Braniecki, ASM, InPost
TOP10 tygodnia (fot. Wh)

Przedświąteczny tydzień w handlu gorący był zwłaszcza w sklepach, bo to jeden z najważniejszych pików zakupowych. Kilka informacji jest jednak godnych zapamiętania - właściciel Silpo ma już sklep w Polsce, Dino pokazało swoje wyniki finansowe, a InPost dostarcza paczki na Ibizę.

Dino chwali się wynikami za ubiegły rok. Grupa skończyła 2024 z ponad 1,5 mld zł zysku

Rok 2024 okazał się dla Dino Polska przełomowy. Sieć sklepów nie tylko znacząco zwię...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2025 / 10:12
StoryEditor
Polacy oszczędzają na świątecznych zakupach. Co czwarty nie zamierza wydać ani grosza na alkohol
W tym roku 24 proc. rodaków nie zamierza nic wydać na alkohol w ramach organizacji świąt wielkanocnych (pixabay)

Dla handlu okres przedświąteczny jest jednym z najważniejszych w roku, po letnich pikach. W tym roku jednak 24 proc. Polaków w ogóle nie uwzględnia alkoholu w swoich wielkanocnych wydatkach, który do tej pory miał znaczącą pozycję w koszyku zakupowym.

Jak pokazuje raport pt. „Świąteczne wydatki Polaków. Wielkanoc 2025”, autorstwa UCE RESEARCH i Shopfully (dawniej Grupa Offerista), w tym roku 24 proc. rodaków nie zamier...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 04:10