28.06.2022 / 14:28
StoryEditor

Dino - nasz lokalny bohater. Co jest źródłem sukcesu sieci? [ANALIZA DLA SUBSKRYBENTÓW]

Na zdj. sklep sieci Dino (fot. Remigiusz Gora / Shutterstock)
Spółka Dino to fenomen polskiego handlu. Sieć supermarketów proximity nie przejmuje się nowymi modami. Łączy konserwatywny model oparty na dynamicznej ekspansji, standaryzacji formatu, prostych i efektywnych rozwiązaniach handlowych ze skuteczną realizacją potrzeb konsumentów. Klienci kupują ten koncept? Na czym polega jego magia?

Na koniec I kw. br. sieć Dino liczyła już 1880 sklepów i było ich o niemal 350 więcej niż rok wcześniej. Władze firmy zapowiadają przyspieszenie rozwoju w kolejnych latach oraz ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2024 / 14:34
StoryEditor
Biedronka też chce przypomnieć dzieciom o końcu wakacji. Trzy dni wcześniej zrobił to Lidl
Sklep sieci Biedronka (Shutterstock)

Do końca wakacji jeszcze ponad miesiąc, a w sieciach handlowych już zaczęły pojawiać się artykuły szkolne. W tym tygodniu ruszyła sprzedaż zeszytów, kredek, flamastów w Lidlu, a od poniedziałku, 29 lipca podobną ofertę wprowadzi Biedronka.

Z danych sieci Biedronka wynika, że w ub. roku najwyższą sprzedaż w kategorii wyprawki szkolnej zanotowały zeszyty, kredki i długopisy. Sieć handlowa liczy na sprzedaż tych prod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.07.2024 / 15:05
StoryEditor
Francuzi będą sprzedawać hodowane komórkowo foie grass. Startup Gourmey wystąpił o zgodę do urzędników UE
Jest pierwszy w UE wniosek o pozwolenie na sprzedaż mięsa komórkowego (mat. prasowe)

Francuski startup Gourmey wystąpił do organów regulacyjnych Unii Europejskiej o zezwolenie na sprzedaż swojego hodowanego komórkowo foie gras – pasztetu tradycyjnie produkowanego ze stłuszczonych wątróbek karmionych przemocą kaczek i gęsi. To pierwszy w historii tego typu wniosek w Unii Europejskiej.

Mięso hodowane komórkowo – drób, wieprzowina czy owoce morza – zdaniem producentów nie różni się pod względem swoich właściwości od mięsa pochodzącego z hodowli zwierząt. Wytwar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 03:46