13.06.2022 / 16:30
StoryEditor

Jak Dino deklasuje europejską konkurencję? Ekspert wylicza przewagi polskiej sieci [ANALIZA]

Patryk Rudnicki, młodszy partner w Bain & Company (mat. prasowe)
O sukcesie Dino przesądziło kilka czynników: efektywna ekspansja sieci, atrakcyjny format sklepów pod kątem docelowych segmentów klientów – np. wygląd sklepów, asortyment, polityka cenowa – oraz rygorystyczne podejście do kosztów – analizuje Patryk Rudnicki, młodszy partner w Bain & Company.

Zdaniem eksperta, kluczem do sukcesu Dino jest przyjęta strategia ekspansji, a przede wszystkim to, że sieć postawiła na mniejsze miejscowości, w których konkurencji ze strony g...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 12:22
StoryEditor
Eurocash przejmuje sieć sklepów na kółkach. Czy to oznacza koniec tego wyjątkowego projektu?

Grupa Eurocash planuje połączyć spółki Eurocash oraz ABC na Kołach, ta ostatnia zarządza flotą sklepów na kółkach, które sprzedają towar, odwiedzając klientów na wsiach i małych miejscowościach. Gigant polskiego hurtu spożywczego chce uprościć swoją strukturę własnościową. Czy to oznacza, że pojęcie ABC na Kołach zniknie z rynku.

Grupa Eurocash optymalizuje swoje portfolio projektów handlowych. W ubiegłym roku z rynku znikła sieć drogerii Kontigo, w tym roku dystrybutor wystawiał na sprzedaż swoje udzia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 23:58
StoryEditor
Makarony Polskie pod presją. Spółka musiała obniżyć ceny produktów na sklepowych półkach
Zenon Daniłowski prezes Makarony Polskie, fot. materiały prasowe/Makarony Polskie/Pawel Pawlowski/Żelaznastudio

Grupa Makarony Polskie ma za sobą trudny rok. Władze firmy podkreślają, że firma - pomimo spadku przychodów - poradziła sobie całkiem nieźle. Firma poprawiła marże i zwiększyła zysk netto. Spółka zapowiada wypłatę dywidendy, kolejne inwestycje, a także akwizycje.

Makarony Polskie od ponad 25 lat produkują makarony i dania gotowe. Zakłady grupy zlokalizowane są w Rzeszowie, Częstochowie, Korpelach i Stoczku Łukowskim, a biuro handlowe w p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2025 09:24