01.03.2020 / 11:07
StoryEditor

Koronawirus spowodował kolejki w e-sklepach z żywnością. Frisco.pl i Carrefour oblegane przez klientów

(materiały prasowe)
Polacy przestraszyli się koronawirusa. W sklepach internetowych dostarczających żywność trudno jest zarezerwować szybki termin dostawy, a z półek znikają produkty sypkie, dania gotowe, sucha karma dla zwierząt i towary z długim terminem przydatności. Kryzysowa sytuacja, z którą może zderzyć się branża handlowa może stać się jednocześnie szansą na skok rozwojowy sektora e-grocery w Polsce.

Wszystkie sklepy egrocery mają problem z dostępnością terminów dostawy. Jak mówi Tomasz Michalski, dyrektor ds. komercyjnych Frisco.pl, dostawy w Warszawie można teraz zareze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.11.2025 / 20:19
StoryEditor
Sieć SPAR Group przepaliła w Polsce ponad 750 mln zł. "Przeklęty biznes" pokonał Afrykanerów w naszym kraju?

SPAR Polska przez pięć lat pod kontrolą południowoafrykańskiego SPAR Group znalazł się w najpoważniejszym kryzysie finansowym w swojej historii. Spółka generowała około 100 mln zł straty rocznie, co ostatecznie dało ponad 750 mln zł negatywnego wyniku. Globalny koncern prowadzący markę SPAR m.in. w Afryce i Irlandii – nie poradził sobie z polską specyfiką rynku, nie wykorzystał potencjału lokalizacji, popełnił szereg błędów operacyjnych i nie zdołał odbudować pozycji sklepów po przejęciu sieci Piotr i Paweł.

Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał, komentując porażkę Afrykańskiego SPAR Group, po której przejął licencję na markę SPAR w Polsce podkreśla, że nie zawiniła sama marka, ale sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 22:27
StoryEditor
To, co Kaufland chce zrobić z kosmetykami w sklepach, zaskoczy wielu klientów
Kaufland, logo

Niemiecki oddział sieci Kaufland rozpoczął największy jak dotąd test zwrotu opakowań po kosmetykach. Jeśli pilotaż się powiedzie, model znany z kaucji za butelki może trafić do zupełnie nowej kategorii produktów. Projekt we współpracy ze start-upem reo ma sprawdzić, czy europejscy klienci są gotowi na kolejny krok w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego.

Kaufland testuje zwrot opakowań po kosmetykach

Kaufland Germany rozpoczął pilotażowy system zwrotu opakowań po kosmetykach, realizowany we współpracy ze start-upem reo - cyfro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. listopad 2025 01:59