12.09.2023 / 15:14
StoryEditor

Lidl wycofuje drukowane gazetki promocyjne. Sieć już zrezygnowała z papierowej oferty z produktami spożywczymi w największych miastach [NASZ NEWS]

Lidl powoli rezygnuje z drukowanych gazetek promocyjnych (fot. Lidl)
Przygotowywana przez Lidl Polska zamiana gazetek papierowych na ich wersje elektroniczne nadchodzi wielkimi krokami. Sieć dyskontów wyraźnie stara się zachęcić klientów do korzystania z aplikacji mobilnej, a o rychłym odejściu drukowanych ofert promocyjnych świadczą topniejące nakłady gazetek z Lidla.

Gazetki promocyjne wypierane są przez sieci handlowe przez aplikacje mobilne. Ta forma komunikacji z klientem jest nadal najskuteczniejszą formą promocji dla sieci handlowych, j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2024 / 09:59
StoryEditor
Jacek Palec ma nowe zajęcie. Były prezes Frisco.pl został dyrektorem generalnym sieci aptek Zdrowit
Jacek Palce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Jacek Palec, przez pięć lat pełniący funkcję prezesa platformy e-commerce Frisco.pl został we wrześniu 2024 r. powołany na stanowisko dyrektora generalnego firmy Zdrowit, zarządzającej siecią aptek.

Jacek Palec od września 2024 r. pełni funkcję dyrektora generalnego firmy Zdrowit. Wcześniej przez pięć lat był prezesem supermarketu internetowego Frisco. Z funkcji zrez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2024 / 12:46
StoryEditor
Afera o wódkę w tubce. Ministerstwo zapowiada zmiany w przepisach. Alkohol nie będzie mógł udawać produktów dla dzieci?
Ministerstwo Edukacji zapowiada interwencję w sprawie alkoholu w zaszetkach (fot. Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom)

Wielkie emocje wywołuje wprowadzenie na rynek wódki w kolorowych saszetkach. Barbara Nowacka, minister edukacji, zapowiada, że złoży wniosek o zmianę przepisów tak, aby opakowania alkoholu nie były podobne do produktów dla dzieci oraz w ogóle nie kojarzyły się z przyjemnością.

Przypomnijmy, że kilka tygodni temu opisywaliśmy na wejście na rynek Voodoo Monkey – linii produktów firmy OLV. To wódki smakowe oraz czysta w saszetkach, podobnych do owocow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. październik 2024 22:08