12.09.2023 / 15:14
StoryEditor

Lidl wycofuje drukowane gazetki promocyjne. Sieć już zrezygnowała z papierowej oferty z produktami spożywczymi w największych miastach [NASZ NEWS]

Lidl powoli rezygnuje z drukowanych gazetek promocyjnych (fot. Lidl)
Przygotowywana przez Lidl Polska zamiana gazetek papierowych na ich wersje elektroniczne nadchodzi wielkimi krokami. Sieć dyskontów wyraźnie stara się zachęcić klientów do korzystania z aplikacji mobilnej, a o rychłym odejściu drukowanych ofert promocyjnych świadczą topniejące nakłady gazetek z Lidla.

Gazetki promocyjne wypierane są przez sieci handlowe przez aplikacje mobilne. Ta forma komunikacji z klientem jest nadal najskuteczniejszą formą promocji dla sieci handlowych, j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2025 / 10:01
StoryEditor
Hiszpańska sieć handlowa weszła do Polski. Otworzyła dwa pierwsze sklepy
Na zdj. salon marki Miramira w Łodzi (fot. mat. prasowe)

Hiszpańska Miramira, która prowadzi już ponad 240 sklepów w 21 państwach, otworzyła dwie pierwsze placówki handlowe w Polsce. Sklepy tej marki ruszyły w Warszawie oraz Łodzi.

Pierwszy butik pod szyldem Miramira otwarty został już jakiś czas temu, bo w czerwcu 2025 r. - w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia. Drugi punkt ruszył we wrz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.11.2025 / 20:41
StoryEditor
Polski gigant spożywczy buduje nową kategorię. Zioła cięte jako strategiczny kierunek rozwoju SVI
Smart Vegetables Innovations (SVI) podkreśla, że kategoria świeżych ziół ciętych ma duży potencjał rynkowy i może w najbliższych latach stać się trwałym elementem krajowej produkcji świeżych surowców rolnych

Smart Vegetables Innovations (SVI), spółka należąca do Grupy Green Holding, konsekwentnie rozbudowuje segment ziół ciętych, traktując go jako jeden z filarów swojej długoterminowej strategii. Inicjatywa rozpoczęta w 2024 roku rozwinęła się na tyle dynamicznie, że rok 2025 potwierdził zarówno wzrost sprzedaży, jak i rosnące znaczenie lokalnie produkowanych, świeżych ziół w polskim łańcuchu dostaw. SVI podkreśla, że kategoria ma duży potencjał rynkowy i może w najbliższych latach stać się trwałym elementem krajowej produkcji świeżych surowców.

Zioła cięte jako długofalowy kierunek strategii SVI

Rozwój kategorii wpisuje się w główne cele SVI: zwiększenie udziału lokalnej produkcji, utrzymanie pełnej kontroli nad pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. listopad 2025 08:07