30.05.2018 / 12:49
StoryEditor

Na czym skupi się Stokrotka po przejęciu Emperii przez Maxima Grupe?

(fot. materiały prasowe)
- Dołączenie do Maxima Grupe, silnej, stabilnej grupy międzynarodowej, z dużym doświadczeniem i znajomością trendów nie tylko z lokalnego rynku litewskiego, ale też trendów europejskich, daje nam ogromne możliwości. Przede wszystkim zwiększymy skalę zakupów, będziemy mieć możliwość bezpośredniego importu i wymiany doświadczeń w ramach struktury grupy - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Dariusz Kalinowski, prezes sieci Stokrotka i Emperia Holdingu.

Przedstawiciel sieci zauważa, że pomimo zmiany właściciela i - co się z tym wiąże - zejścia Emperii z warszawskiej giełdy, plany Stokrotki i wyzwania stojące przed tą siecią w z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 16:11
StoryEditor
Jak Elon Musk i firma SpaceX zmieniają logistykę kontraktową w Polsce i na świecie? Jak wykorzystać Starlinki w logistyce?
Elon Musk
Operator logistyki kontraktowej ID Logistics wdraża do swoich lokalizacji szybki internet satelitarny. Do końca 2025 r. ponad 400 zakładów firmy w Europie w tym Polsce, Ameryce Północnej i Azji będzie podłączonych do technologii satelitarnej Starlink, należącej do firmy SpaceX Elona Muska. To pierwsze tego typu wdrożenie w branży logistycznej.

Firma ID Logistics zdecydowała się na przyspieszenie i zwiększenie jakości dostępu do internetu w swoich kluczowych lokalizacjach, w tym także w Polsce. Operator nawiązał global...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2024 / 15:41
StoryEditor
Biedronka daje prztyczek w nos Lidlowi i wprowadza "lepszy" cyfrowy paragon. Co to oznacza dla klientów sklepów?
Aplikacja Biedronki (fot. Biedronka)

Sieć Biedronka wprowadza opcję e-paragonu fiskalnego dla posiadaczy karty Moja Biedronka lub aplikacji mobilnej. Ma to ograniczyć zużycie papieru o 75 tys. kilometrów rocznie. Na początku usługa będzie dostępna tylko w wybranych sklepach.

Od 23 lipca Biedronka udostępnia klientom korzystającym z karty Moja Biedronka lub aplikacji mobilnej Biedronka możliwość korzystania z usługi e-paragonów fiskalnych. Przy założ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 03:26