25.05.2022 / 17:34
StoryEditor

Najważniejsze nagrody polskiego handlu wręczone! Poznaj laureatów Retail Business Awards 2022 [GALERIA]

Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nagrody Retail Business Awards 2022 wręczyli: dr Adam Koziolek, prezes Wydawnictwa Gospodarczego i dr Grażyna Majcher–Magdziak, współzałożycielka Business Centre Club (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. dr Grażyna Majcher–Magdziak, współzałożycielka Business Centre Club (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Paweł Musiał, CEO & Executive Chairman Profi Rom Food odebrał nagrodę indywidualną w kategorii Wizjoner Handlu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Laureaci nagród Retail Business Awards 2022 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Prestiżowe nagrody Retail Business Awards, przyznawane wspólnie przez Business Centre Club i Wydawnictwo Gospodarcze, trafiły do laureatów. 24 maja najbardziej zasłużeni dla polskiego handlu odebrali statuetki.

Nagrody Retail Business Awards przyznawane są wspólnie przez Wydawnictwo Gospodarcze i Business Centre Club, czyli największą w kraju organizacją indywidualnych pracodawców. To pierwsze tak prestiżowe wyróżnienia gospodarcze dedykowane przedsiębiorcom z branży handlu detalicznego i hurtowego, a także sektora FMCG w Polsce. Mają one na celu promocję sektora handlu i wzmocnienie jego wizerunku, jako branży mającej potężny wkład w rozwój polskiej gospodarki i jej innowacyjności.

Wyróżnienia mają także podkreślić udział przedsiębiorstw handlowych w kreowaniu dobrych praktyk i wysokich standardów biznesowych w obszarze rynku pracy, społecznej odpowiedzialności biznesu i edukacji konsumenta.

Statuetkami są nagradzane firmy i menadżerowie za realnie podejmowane działania, które kreują rzeczywistą wartość dla partnerów biznesowych, dostawców, pracowników, lokalnych społeczności, konsumentów, a także gospodarki i środowiska. Wskazując laureatów poprzez ich przykłady chcemy promować wartości, bez których niemożliwe jest budowanie zdrowego, efektywnego i zrównoważonego środowiska biznesowego, przyjaznego nie tylko dla przedsiębiorców i ich partnerów, ale także konsumentów.

Zwycięzców Retail Business Awards wskazuje kapituła złożona z przedstawicieli Business Centre Club i szefowie redakcji Wydawnictwa Gospodarczego.

Oto laureaci tegorocznej edycji Retail Business Awards:

Kategoria wizjoner handlu – Paweł Musiał, CEO & Excecutive Chariman Profi Rom Food

Kategoria Osobowość handlu – Anna Kurnatowska, Country Manager, Too Good To Go Polska

Kategoria Inwestor Roku – Netto Polska

Kategoria Architekt Rynku – Grupa Żabka

Kategoria sukces rynkowy – Grupa Pepco

Kategoria Lider transformacji – Lagardere Travel Retail Polska

Kategoria Innowator Roku – Carrefour Polska

Kategoria Czempion e-commerce – Biedronka za projekt BIEK i współpracę z Glovo

Kategoria Najlepszy pracodawca – Lidl Polska

Kategoria Anioł Biznesu – Grupa Maspex

Kategoria Lider odpowiedzialności – InPost

Lista partnerów kongresu Retail Trends 2022 (mat. własne)

 

26.09.2023 / 15:39
StoryEditor

Już 100 proc. polskich użytkowników internetu deklaruje, że przynajmniej raz dokonało zakupu towarów lub usług online

(fot. Shutterstock)
Polskie e-commerce od lat rozwija się w imponującym tempie. W miarę jak rośnie dostęp do internetu, zakupy online robi coraz więcej konsumentów, także z grup, które wcześniej nie były zbyt aktywne w sieci. Najnowszy raport Eurocommerce, Europe E-Commerce Report 2023.

W najnowszym raporcie Eurocommerce znajdujemy sporo najnowszych danych, podsumowujących dekadę rozwoju e-commerce w Polsce. Jak czytamy, w 2012 r. dostęp do internetu miało ok. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26.09.2023 / 13:13
StoryEditor

Właściciel Biedronki oszacował potencjał rynku na 4000 nowych sklepów! JM chce mocno zwiększyć udziały i rozwijać franczyzę

Właściciel sieci Biedronka, Jeronimo Martins, ogłosił ambitne plany ekspansji na rynku kolumbijskim. Spółka chce w ciągu dekady uczynić z sieci Ara jeden z głównych filarów swojego biznesu. Detalista szacuje potencjał tamtejszego rynku na trzy do czterech tysięcy nowych placówek.

Sieć Biedronka jest biznesowym filarem Jeronimo Martins, odpowiadając za ok. dwie trzecie łącznych przychodów grupy. Portugalski operator chce dywersyfikować źródła przychod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. wrzesień 2023 05:15