27.02.2022 / 09:47
StoryEditor

Netto wycofuje ze sprzedaży produkty pochodzenia rosyjskiego oraz białoruskiego [NASZ NEWS]

Na zdj. dyskont sieci Netto (fot. C.F. Moller)
Jak ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl, sieć dyskontów Netto zdecydowała się na wycofanie ze sprzedaży produktów pochodzenia rosyjskiego oraz białoruskiego. W ten sposób detalista chce okazać swoją solidarność z Ukrainą.

Informację tę potwierdziło nam biuro prasowe Netto Polska. Tym samym rośnie grono firm, które zareagowały w ten sposób na rosyjską (przy wsparciu Białorusi) napaść na Ukrainę. W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 15:06
StoryEditor
Nowe nawyki zakupowe. Kiedy konsumenci robią zakupy i chodzą do sklepów?
(fot. Shutterstock)

Pandemia COVID-19 znacząco wpłynęła na nasze codzienne życie, w tym na nawyki zakupowe, tłumaczą eksperci Mastercard Economics Institute. Z badań przeprowadzonych przez instytut wynika, że Europejczycy, w tym Polacy, coraz częściej planują swoje zakupy. Przestawiliśmy się na wcześniejsze terminy zakupów, a nawet zmieniliśmy dni, w których je robimy. Co to oznacza dla handlu detalicznego i jak te zmiany wpływają na naszą rutynę?

Jednym z najważniejszych trendów jest to, że zakupy spożywcze Polacy zaczęli robić w pierwszej połowie tygodnia, a szczególnie we wtorki i środy. Przed pandemią najpopula...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2024 / 14:13
StoryEditor
Ile wyniesie akcyza w cenie pół litra wódki w 2025 r.? Jest zapowiedź wiceministra finansów
Akcyza na alkohol pójdzie w górę (fot. Shutterstock)

Wiceminister finansów Marcin Łoboda poinformował w czwartek, że w 2025 r. akcyza w cenie pół litra wódki wyniesie 16 zł. Dla porówniania, w tym roku jest to 15,22 zł. A co z kolejnymi latami?

Marcin Łoboda wskazał, że do 2027 r. podatek akcyzowy będzie zwiększany co roku o 5 proc. Zapewnił też, że będzie to "z całą pewnością" realizowane przez Radę Ministrów....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. październik 2024 07:13