18.06.2020 / 09:42
StoryEditor

Netto zainwestuje w rebranding sklepów Tesco w Polsce ponad 1 mld zł

Michael Løve, CEO Netto International (Netto Polska)
Michael Løve, CEO Netto International zapowiedział, że duński dyskonter zainwestuje w przekształcenie sklepów Tesco w nowe sklepy Netto 3.0 ponad 1 mld zł. To oznacza, że wraz z kwotą przeznaczaną na zakup sklepów i magazynów brytyjskiej sieci Netto wyda na rozwój w Polsce ok 2 mld zł.

Należąca do duńskiego koncernu Salling Group, sieć dyskontów Netto poinformowała dzisiaj o podpisaniu umowy na zakup 301 sklepów i dwóch 2 magazynów Tesco w Polsce. Wraz z aktyw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 03:44