12.10.2022 / 11:47
StoryEditor

Pepco rezygnuje z handlu e-commerce. Firma odpuściła sobie sprzedaż na platformach marketplace [NASZ NEWS]

Pepco zrezygnowało ze sprzedaży online. Sieć stawia na sprzedaż stacjonarną (fot. Shutterstock)
Sprzedaż w internecie produktów marki Pepco zakończyła się po roku. Sieć handlowa, która w październiku ub. roku ogłosiła start na ośmiu platformach marketplace w Polsce, zakończyła okres testów sprzedaży online - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Co dalej z handlem e-commerce spółki w Polsce i jakie plany ma Pepco Group?

Pepco w internecie zaistniało w ub. roku. Nie otworzyło własnego sklepu internetowego. Na fali rozwoju sprzedaży e-commerce, sieć handlowa postanowiła zaistnieć online, ale wybr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2024 / 10:39
StoryEditor
InPost uruchamia największy hub logistyczny w Polsce. Rafał Brzoska, CEO InPost: Tempo rozwoju przerosło nasze najśmielsze oczekiwania
Rafał Brzoska, założyciel i CEO InPost

Grupa InPost, otworzyła nowe, największe w Polsce centrum logistyczne w Woli Bykowskiej – niedaleko Warszawy i Łodzi. InPost, specjalizujący się w rozwiązaniach logistycznych dla branży e-commerce jest obecnie drugim największym operatorem pod względem powierzchni magazynowo logistycznej w Polsce.

Rafał Brzoska, założyciel i CEO InPost: – W 2016 roku otworzyliśmy sortownię w Woli Bykowskiej, z założeniem o użytkowaniu jej przez dekadę. Jednak tempo, w jakim rozwija się Gr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2024 / 14:53
StoryEditor
Biedronka zrobi ogólnopolski tour w poszukiwaniu kandydatów na stanowiska szeregowe i kierownicze. Rekruterzy sieci pojawią się w dziewięciu miejscowościach
Kadr ze spotu Biedronki (fot. JMP/YouTube)

W najbliższą sobotę 5 października sieć Biedronka rozpoczyna ogólnopolską trasę rekrutacyjną. Poszukiwani będą kandydaci na pracowników szeregowych i kierowników sklepów, a także magazynierzy do centrów dystrybucyjnych. W trakcie kampanii odbędą się m.in. spotkania, podczas których wszyscy zainteresowani podjęciem pracy w sieci Biedronka będą mogli porozmawiać z rekruterami.

Stanowiska rekrutacyjne sieci Biedronka pojawią się w dziewięciu miastach w całej Polsce – Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Olsztynie, Sieradzu, Opolu i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2024 10:50