23.06.2017 / 15:30
StoryEditor

Przekąski impulsowe w sklepie: Standard to za mało

Wybór alternatywnych produktów impulsowych w hipermarketach i dyskontach jest obecnie ogromny. Do tej kategorii możemy zaliczyć np. zdrowsze napoje i słodycze, produkty bio i eko, bakalie, ale także wygodnie zapakowane przekąski mięsne. W małych i średnich sklepach nowości pojawiają się z opóźnieniem względem kanału nowoczesnego. Dużo większe znaczenie ma w nich także cena. Jednak tu także popyt na nietypowe produkty impulsowe rośnie.

Konsumenci coraz częściej sięgają po niestandardowe przekąski. Od kilku lat kategorie składające się na ten niejednorodny segment notują wyraźne wzrosty. Niemniej, rynek alterna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. luty 2024 08:05