14.05.2020 / 09:39
StoryEditor

Raport Słodycze i Przekąski w Polsce 2020. Zobacz, jakie trendy zmienią ten rynek [TYLKO U NAS]

(materiały własne)
Raport "Słodycze i przekąski w Polsce" powstał w okresie październik 2018 roku – wrzesień 2019 roku. Przy jego tworzeniu wykorzystano wszelkie dane i informacje rynkowe dostępne w polskich i zagranicznych specjalistycznych serwisach gospodarczych (otwartych i zamkniętych). Istotnym źródłem wiedzy były również bezpośrednie kontakty z przedstawicielami producentów, sieci handlowych i instytucji związanych z biznesem. Pozyskiwane w różnej formie dane i informacje były weryfikowane podczas wizyt i obserwacji w sklepach wszystkich znaczących sieci handlowych w Polsce.

Badanie obejmuje dziewięć kategorii produktowych, którymi są:

  • bakalie,
  • wafle i batony impulsowe,
  • ciastka i wafle familijne,
  • słodycze nieczekoladowe,
  • słodycze czekoladowe,
  • ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.09.2024 / 17:55
StoryEditor
Aldi uruchamia w Polsce pilotażowy projekt! Dyskonter przyspiesza także z inwestycjami w energię odnawialną. Jak wyglądają plany?
Dyskont Aldi pod Warszawą

Sieć Aldi przyspiesza na polskim rynku z inwestycjami w obszarze zrównoważonego rozwoju. Liczba sklepów z instalacją fotowoltaiczną do końca 2024 zwiększy się o kolejne 96 lokalizacji, ten rok niemiecki dyskonter zakończy z ponad 200 placówkami wyposażonymi w panele słoneczne.

W sumie w 2024 r. Aldi Polska zwiększy liczbę sklepów z instalacjami fotowoltaicznymi na dachach ze 111 do 207. To jednak nie wszystko. Warto dodać, że w lipcu br. dyskonter uru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2024 / 16:15
StoryEditor
Carrefour wystawił na sprzedaż swoją sieć stacji paliw w Polsce! [NASZ NEWS]
Stacja paliw sieci Carrefour/zdjęcie ilustracyjne (fot. materiały prasowe)

Po sprzedaży sklepów działających pod szyldem Galerie Alkoholi, tym razem Carrefour szuka nabywcy na sieć przymarketowych stacji paliw w Polsce - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Według naszych informacji, francuski operator jest obecnie na etapie negocjacji z podmiotami zainteresowanymi przejęciem całej sieci niemal 40 stacji. Dlaczego firma postanowiła pozbyć się tych aktywów?

Sieć Carrefour w odpowiedzi na pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl potwierdziła, że szuka chętnych na przejęcie stacji paliw. - Zgodnie ze strategią Carrefour 2026, konce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2024 09:40