02.03.2018 / 08:00
StoryEditor

Emperia Holding chce otwierać minimum 50 sklepów convenience Stokrotka Express rocznie

Sklep sieci Stokrotka Express (materiały własne)
Należąca do spółki Emperia Holding sieć sklepów Stokrotka zakończyła testy formatu sklepów convenience. Teraz - według władz spółki - nadszedł moment na dynamiczny rozwój sieci i sprawdzenie, czy operator podoła nowemu wyzwaniu. W 2018 r. może ruszyć ok. 25 placówek Stokrotka Express, ale już od 2019 r. firma chce ich otwierać minimum 50 rocznie.

- W przypadku formatu sklepów convenience musieliśmy potwierdzić, czy zaproponowany przez nas koncept sklepu działa. Po testach przeprowadzonych na kilku placówkach mogę powie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 08:58
StoryEditor
Czy Polacy są gotowi na system kaucyjny? Badanie pokazuje, że zmiana nawyków zakupowych wymaga czasu
Czy Polacy są gotowi na system kaucyjny? (Shutterstock)

1 października w Polsce ruszył system kaucyjny – projekt, który zmienia codzienne nawyki zakupowe milionów osób. To nie jednorazowa zmiana, ale proces, w który muszą włączyć się konsumenci, handel i producenci. Z raportu „Indeks Gotowości Kaucja.pl 2025” wynika, że tuż przed startem systemu Polacy byli umiarkowanie przygotowani do tej zmiany (56/100 pkt). Wyniki te pokazują, że fundamenty zostały zbudowane, ale codzienne przyzwyczajenia dopiero się kształtują.

„Indeks Gotowości Kaucja.pl 2025” to jedno z pierwszych kompleksowych badań w Polsce analizujących społeczną gotowość na system kaucyjny. Próba objęła 1097 dorosłych Polaków i b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 14:18
StoryEditor
NASA w Circle K. Kolekcja Horizon i lot w kosmos Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego w centrum uwagi
Lot Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego uruchomił falę zainteresowania kosmosem, a Circle K wykorzystuje ten moment, wprowadzając serię akcesoriów nawiązujących do współczesnych misji NASA

Lot Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego uruchomił falę zainteresowania kosmosem, a Circle K wykorzystuje ten moment, wprowadzając serię akcesoriów nawiązujących do współczesnych misji NASA.

Lot Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego zwiększył zainteresowanie misjami załogowymi i działalnością NASA. Tematyka wykorzystania technologii kosmicznych ponownie pojawiła się w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. listopad 2025 07:16