12.07.2016 / 11:28
StoryEditor

Słoik najpopularniejszym opakowaniem dań gotowych

Słoik nadal jest najbardziej popularną formą pakowania w kategorii dań gotowych (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Słoik pozostaje najpopularniejszą formą pakowania w kategorii dań gotowych. Tradycyjne potrawy, takie jak fasolka po bretońsku, gołąbki, pulpety czy bigos cieszą się w Polsce niesłabnącym powodzeniem. Według ekspertów to stabilny rynek, więc mimo rozwoju wielu nowych kategorii dań gotowych, pozycja słoików nie jest na razie zagrożona.

Rynek dań gotowych w słoikach rośnie powoli i nic nie wskazuje na to, żeby miał nagle przyspieszyć. Najprawdopodobniej w najbliższych latach utrzyma się dodatnia dynamika, na je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 18:26
StoryEditor
Z Biedronki do Stokrotki. Monika Miśta-Lisowicz będzie nadzorować biznes sieci supermarketów
Monika Miśta-Lisowicz rozpoczęła właśnie pracę w sieci Stokrotka (fot. Monika Miśta-Lisowicz/LinkedIn)

Z początkiem maja Monika Miśta-Lisowicz dołączyła do zespołu sieci Stokrotka jako dyrektor makroregionu. W Biedronce pracowała aż 14 lat.

Monika Miśta-Lisowicz to doświadczony manager w handlu detalicznym oraz FMCG. Jest specjalistką od budowania silnych zespołów i struktur operacyjnych. Interesuje się innow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.05.2025 / 13:00
StoryEditor
To koniec! Polska sieć drogerii bankrutuje i zamyka sklepy. Nie żyje współwłaściciel firmy

Sieć drogerii Pigment upadła, firma zamyka placówki stacjonarne i sklep internetowy. Dostawcy stoją w kolejce, aby odzyskać pieniądze za towar, a na dodatek 23 kwietnia zmarł Tomasz Marzec, założyciel firmy. A to mocno komplikuje sytuację firmy, która od dłuższego czasu boryka się z problemami finansowymi i była przygotowywana do ogłoszenia upadłości. Co dalej?

Ta tragiczna informacja o śmierci Tomasza Marca, założyciel firmy i współwłaściciela sieci drogerii Pigment mocno zmienia sytuację spółki, która do końca kwietnia br. miał zosta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 11:01