22.08.2019 / 14:25
StoryEditor

Eurocash we wrześniu zakończy proces integracji detalu

(źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych)
Od drugiej połowy 2017 r. Eurocash prowadzi działania na rzecz integracji segmentu detalicznego swojego biznesu. Pełna połączenie trzech sieci – Eko, Mila i Delikatesy Centrum – ma się zakończyć we wrześniu 2019 r. Ostatnim etapem będzie rebranding sklepów. Po finalizacji tego procesu pod szyldem DC będzie funkcjonować „największa sieć supermarketów w Polsce”.

Proces integracji segmentu detalicznego, zapoczątkowany w drugiej połowie 2017 r., rozpoczął się od włączenia w struktury Grupy Eurocash systemu logistycznego sieci Eko. Podjęt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 19:05
StoryEditor
KSeF obowiązkowy dla sklepów internetowych. Mapa drogowa wdrożenia e-faktur
KSeF a e-commerce – jak przygotować sklep internetowy na rewolucję w fakturowaniu? (fot. Canva)

Jednym z wyzwań dla branż e-commerce przy wdrażaniu KSeF jest znaczna liczba transakcji online. W przypadku sprzedaży B2B konieczne będzie wystawienie faktury, która musi trafić do systemu KSeF. Jak przygotować swój sklep internetowy do tej zmiany? Przeczytaj 4. część Przewodnika po KSeF.

To jest już czwarta część naszego cyklu „Przewodnik po KSeF”. Poprzednie artykuły znajdziesz na końcu tekstu.

KSeF w e-commerce – kogo i kiedy obejmie obowiązek?

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2025 / 23:38
StoryEditor
Wars wychodzi poza wagony kolejowe i otwiera pierwszą samodzielną kawiarnię z ofertą convenience [GALERIA]
Wars ma już pierwszą samodzielną restauracjo-kawiarnię (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Firma Wars, dotychczas kojarzona wyłącznie z obsługą wagonów restauracyjnych w pociągach PKP, rozpoczyna nowy rozdział swojej historii. Już 5 grudnia na Dworcu Głównym w Warszawie zostanie otwarta pierwsza, całkowicie samodzielna restauracjo-kawiarnia spółki. To ważny krok. Firma widzi potencjał stworzenia dużej sieci z mocnym akcentem na kawę i ofertę convenience.

Koniec czekania w wagonie: WARS na dworcu, ulicy i w automacie

Spółka Wars, specjalizująca się w obsłudze wagonów restauracyjnych, wychodzi poza swój tradycyjny obszar działa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. grudzień 2025 00:19