17.03.2021 / 19:23
StoryEditor

Szyld Mila ostatecznie zniknął z rynku. Eurocash zakończył rebranding sklepów na Delikatesy Centrum

Supermarket sieci Mila w Siedlcach/zdjęcie archiwalne (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pod koniec ubiegłego roku Grupa Eurocash zakończyła rebranding sklepów Mila na Delikatesy Centrum. To ważny kamień milowy, który - choć z osiągnięty z opóźnieniem - pozwoli teraz skupić się na dalszym rozwoju sieci supermarketów proximity.

Przypomnijmy, że Eurocash ogłosił zamiar przejęcia sieci Mila (dawny Market-Detal, swego czasu będący częścią składową Polomarketu) od cypryjskiej spółki Domelius Limited we wrz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.09.2025 / 10:01
StoryEditor
Ten rząd będzie regulował ceny w sklepach? Rosnące koszty życia wzmacniają społeczne niezadowolenia
Holenderski regulator sprawdza ceny w supermarketach. Możliwe zmiany w prawie (fot. Shutterstock)

Ceny żywności w holenderskich sklepach od dłuższego czasu budzą kontrowersje. Według badań organizacji konsumenckiej, mieszkańcy Niderlandów płacą wyraźnie więcej niż klienci za granicą. Teraz sprawą zajmuje się państwowy regulator, który chce sprawdzić, skąd biorą się różnice i czy mają one związek z konkurencją na rynku. Czy dochodzenie przyniesie realne zmiany dla konsumentów?

Organizacja konsumencka Consumentenbond poinformowała wcześniej w tym roku, że zakupy w Niemczech są średnio o 15 proc. tańsze niż w Holandii. Dane te wzmocniły społeczne niezad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2025 / 18:20
StoryEditor
Action, Dealz czy Pepco, kto wygrywa w rankingu dyskontów non-food?
Ranking marketów non-food. Kto wygraAction, Dealz czy Pepco? (fot. archiwum)

Właśnie ukazało się badanie satysfakcji klientów marketów non-food. Analiza oparta na ponad 1,2 mln ocen i 400 tys. komentarzy klientów. Pod uwagę wzięto sześć popularnych sieci: Action, Pepco, Sinsay, Kik, Dealz i Tedi. Kto wygrał w Europie, a kto w Polsce?

 

Action, Pepco, Sinsay, Kik, Dealz i Tedi oceniane pod kątem satysfakcji klientów

CustomerHero opublikował właśnie badanie „Non-Food Retail CX Benchmark 2025”. Jest to badanie satysfakcji klientów w sektorze marketów non-food w Europie. Pod uwagę wzięto ponad 1,2 mln ocen i 400 tys. komentarzy klientów z Google Maps. Analizowano oceny sześciu sieci sklepów: Action, Pepco, Sinsay, Kik, Dealz i Tedi.

– Branża non-food retail jest dziś szczególnie interesujący, bo oczekiwania konsumentów w Europie bardzo szybko rosną i zmieniają się. Klienci coraz rzadziej akceptują kompromisy – cena i szeroki wybór są oczywistością, a przewagę buduje się dzięki sprawnej obsłudze, czystości i organizacji sklepu – wskazuje Urszula Kamburov-Niepewna z CustomerHero.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. wrzesień 2025 01:48