Carrefour, w odpowiedzi na zmieniające się preferencje klientów związane z utrzymującą się w Polsce inflacją, uruchomił ogólnopolską kampanię dla marki TEX - kolekcji ubrań, obu...
Carrefour promuje swoją markę odzieżową Tex. Nowa kampania i program lojalnościowy
Jednym z tzw. 100 konkretów na 100 pierwszych dni rządu Donalda Tuska, obiecanym w kampanii przez Platformę Obywatelską, było uruchomienie programu budowy nowoczesnych targowisk w każdym mieście. Zrealizować obietnicy się jednak nie udało. Jak rząd tłumaczy się z tego niepowodzenia?
Posłanka Lidla Czechak w zgłoszonej przez siebie interpelacji napisała, że "brak nowoczesnej infrastruktury targowisk miejskich za kilka lat spowoduje upadek lub zanik tych dzi...
Enterprise Investors Fund IX ogłosił zakup 77 proc. udziałów w polskiej spółce Formeds, która produkuje suplementy diety premium. Zgodę na transakcję musi jeszcze wyrazić prezes UOKiK. Wartość inwestycji nie została ujawniona.
Jak informuje Enterprise Investors, transakcja oznacza "nawiązanie strategicznego partnerstwa" z dotychczasowym współwłaścicielem i prezesem spółki, Waldemarem Pilchem, ...