W całym I półroczu sprzedaż Grupy Makarony Polskie wyniosła ok. 152 mln zł, a EBITDA - ponad 30 mln zł. – Ten wynik osiągnęliśmy głównie dzięki rozwojowi kategorii convenience f...
Prezes Grupy Makarony Polskie zadowolony z wyników - zapowiada rozwój eksportu i nie wyklucza akwizycji
Zarząd Grupy Makarony Polskie S.A. dokonał podsumowania drugiego kwartału oraz całego pierwszego półrocza bieżącego roku. – Wyniki są bardzo dobre, satysfakcjonujące dla zarządu i akcjonariuszy – podkreślił Zenon Daniłowski, prezes Grupy.
- Czy Grupa Eurocash właśnie zabrała głowę spod toporu? Mam nadzieje, że mamy w końcu coś optymistycznego - twierdzi Tomasz Szacoń, prezes Retailpoland Consulting, komentując nową strategię Grupy Eurocash.
Szacoń podkreśla, że zespół pracujący nad zmianą musiał dogłębnie przeanalizować i rozrysować drzewko zależności spółek, które wchodzą w skład grupy. Dodaje, że obrany kierunek ...
W latach 2026-2027 Grupa Eurocash chce powiększyć sieć detaliczną o minimum 1000 sklepów i zrobić to głównie dzięki franczyzie. Zapowiedzi pozyskiwania około 500 placówek franczyzowych rocznie padały ze strony Eurocashu już kilka lat temu i wtedy nie zostały zrealizowane. Czy teraz będzie inaczej?


