W całym I półroczu sprzedaż Grupy Makarony Polskie wyniosła ok. 152 mln zł, a EBITDA - ponad 30 mln zł. – Ten wynik osiągnęliśmy głównie dzięki rozwojowi kategorii convenience f...
Prezes Grupy Makarony Polskie zadowolony z wyników - zapowiada rozwój eksportu i nie wyklucza akwizycji
Zarząd Grupy Makarony Polskie S.A. dokonał podsumowania drugiego kwartału oraz całego pierwszego półrocza bieżącego roku. – Wyniki są bardzo dobre, satysfakcjonujące dla zarządu i akcjonariuszy – podkreślił Zenon Daniłowski, prezes Grupy.
Tegoroczna Wigilia po raz pierwszy jest dniem ustawowo wolnym od pracy. Część firm kurierskich planowała jednak wysłać tego dnia kurierów w trasy ze świątecznymi paczkami. Agnieszka Dziemianowicz-Bąk, ministra rodziny, pracy i polityki społecznej, postanowiła interweniować.
Po doniesieniach mediów na temat tego, że część firm kurierskich planuje wysłać w Wigilię kurierów do rozwożenia paczek, szefowa resortu pracy zgłosiła sprawę Państwowej Inspekc...
Dorota Gardias została ambasadorką Fresh Corner – gastronomicznego konceptu MOL Group obecnego na ponad 80 stacjach w Polsce. Kampanię zaplanowano na cały rok.
To pierwsza tak duża kampania ambasadorska MOL w Polsce. Sieć twierdzi, że znana dziennikarka i miłośniczka motoryzacji idealnie wpisuje się w kierunek komunikacji Fresh Corner ...


