W całym I półroczu sprzedaż Grupy Makarony Polskie wyniosła ok. 152 mln zł, a EBITDA - ponad 30 mln zł. – Ten wynik osiągnęliśmy głównie dzięki rozwojowi kategorii convenience f...
Prezes Grupy Makarony Polskie zadowolony z wyników - zapowiada rozwój eksportu i nie wyklucza akwizycji
Zarząd Grupy Makarony Polskie S.A. dokonał podsumowania drugiego kwartału oraz całego pierwszego półrocza bieżącego roku. – Wyniki są bardzo dobre, satysfakcjonujące dla zarządu i akcjonariuszy – podkreślił Zenon Daniłowski, prezes Grupy.
Marek Sumiła, dyrektor zarządzający firmy Danone w Polsce zwraca uwagę, że rynek świeżych produktów mlecznych w Polsce rozwija się w imponującym tempie, co potwierdzają najnowsze dane firmy NielsenIQ. Wartość kategorii przekroczyła 7,9 mld zł, co oznacza wzrost o 8,5 proc. Z kolei wolumen zwiększył się o 3,3 proc. do 604 tys. ton.
- Pokazuje to, że konsumenci nie tylko kupują więcej, ale coraz częściej wybierają produkty o wyższej wartości dodanej. W tym kontekście Danone utrzymuje silną pozycję – 17,1 pr...
DHL eCommerce Polska dynamicznie rozwija infrastrukturę punktów do odbioru paczek. W listopadzie br. sieć urządzeń DHL Box osiągnęła liczbę ośmiu tysięcy. To oznacza duże przyspieszenie.
DHL eCommerce Polska w sierpniu br. chwalił się osiągnięciem kamienia milowego w postaci siedmiu tysięcy automatów paczkowych. Po kilku miesiącach, od końca listopada br., sieć ...

